صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۳۹
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 02
کد خبر: ۹۰۳۴۷

جدیدترین لیست نقل و انتقالات سرخابی‌ها

به روز ترین اخبار نقل وانتقالات مربوط به کی روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان ، صادق محرمی مدافع راست تیم ملی ایران ، دیاباته مهاجم استقلال، رضا قوچان نژاد است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ براساس برخی از خبرهای گزارش شده مجیدی با رضا قوچان نژاد وارد مذاکره شده است .او نخستین بازی خود را در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۱۲ در برد ۰–۱ ایران مقابل کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ انجام داد. در سومین بازی بین‌المللی خود دو گل مقابل لبنان در مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ به ثمر رساند. در چهارم جون ۲۰۱۳ قوچان‌نژاد تنها گل ایران مقابل قطر در مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ به ثمر رساند و سه امتیاز ارزشمند برای ایران به دست آورد. بعدها مقابل لبنان در پیروزی ۰–۴ باز گلزنی کرد.در بازی بعد مقابل کره جنوبی در اولسان تک گل ایران و گل پیروزی را به ثمر رساند و به قهرمان‌ملی تبدیل شد و حماسه‌ساز اولسان لقب گرفت. مذاکرات پرسپولیس با صادق محرمی نیز مورد توجه قرار گرفت هرچند باشگاه پرسپولیس فعلا این مذاکره را تکذیب گرده است وبیشتر حضور کیروش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان در پرسپولیس پررنگ است البته یک خبر دور از انتظار هم در این میان شنیده شده است و آن علاقه دیاباته به حضور در پرسپولیس است که بعید بنظر می آید.

زمانی که تیم ها فرصت دارند تا بازیکن جذب کنند ۴۰ روز است وطبق گفته محمود زاده رئیس کمیته نقل وانتقلات تقویم پیشنهادی نقل و انتقالاتی هیچ تداخلی با پنجره سوم ارایه شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد و کاملا با آن هماهنگ است و نقشه راهی برای باشگاه‌هاست.

منبع: شفقنا ورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: