صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 02
کد خبر: ۹۰۳۹۱

شوک بزرگ به باشگاه استقلال

پیشکسوت آبی پوشان گفت: هیات مدیره استقلال تصمیمی کاملا درست گرفته و باید پای این تصمیم بایستد.

به گزارش راهبرد معاصر شوک بزرگی که به باشگاه استقلال در روزهای اخیر وارد شد، استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره این باشگاه در در انتقاد به عملکرد احمد مددی، مدیرعامل این باشگاه بود.

 

در این خصوص محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در وهله اول باید بگویم ما از این جریانات ناراحتیم چون می‌دانیم قرار است دود این اتفاقات به چشم استقلال و هوادارانش برود. اما در خصوص برخی مسائل ما مدتهاست که هشدار داده بودیم. خیلی موارد را در خفا پیگیری می‌کردیم و هشدارهای لازم را داده بودیم و به ناچار مجبور بودیم برخی موارد را رسانه‌ای کنیم.

 

وی اضافه کرد: من خودم یکی از منتقدان هیات مدیره بودم و بعضی مواقع از عملکرد آنها و مواضع انفعالی که داشتند انتقاد می‌کردم، اما در مجموع به هیات مدیره باشگاه اعتماد داشته و دارم. آقایان آصفی، عبدیان و نظری که اعضای فعلی هیات مدیره هستند در این مقطع دست به اقدامی شجاعانه و درست زدند و تکمیل این اقدام، ایستادن آنها پای تصمیم شان است.

 

پیشکسوت آبی پوشان گفت: مطالبه عموم هواداران و پیشکسوتان امروز از این هیات مدیره پا پس نکشیدن از تصمیم درستی است که گرفته اند؛ چون تنها راه فوری برای برون رفت تیم از یکسری بحران‌ها، ثابت قدمی اعضای هیات مدیره در این تصمیم است.

 

نوری گفت: متاسفانه باشگاه استقلال در چهار پنج سال اخیر همواره از سوء مدیریت ضربه خورده و متاسفانه انگار قرار نیست این روند قطع شود. ما که این فصل را هم به احتمال زیاد از دست داده‌ایم، اما امروز من این هشدار را می‌دهم که اگر این زنجیره قطع نشود، ممکن است تیم ما فصل بعد را هم از دست بدهد. ما باید از امروز به فکر فصل آینده باشیم./مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: