صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۶:۵۲
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 07
کد خبر: ۹۰۸۷۸

همه چیز درباره ثبت نام آزمون‌های استخدامی سال ۱۴۰۰+ زمان ثبت نام و جزئیات

ثبت نام متقاضیان ۱۹۶۰ نفر در آزمون استخدامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در ۱۴۰۰ از پس فردا شروع می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ ۱۸/۰۳/۱۴۰۰ آغاز و در روز شنبه مورخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۰ پایان می‌پذیرد.

 

ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با شروع ثبت نام بر روی درگاه اطلاع رسانی قرار خواهد گرفت) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند.

 

 آزمون مذکور در روز جمعه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

رشته‌های آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
در حال حاضر در رشته‌های عمومی جذب نیرو وجود ندارد و در این راستا سازمان اداری و استخدامی کشور با ۱۹۸۰ مجوز استخدام برای مراکز آموزش عالی موافقت کرده و سازمان برنامه و بودجه نیز ۱۹۵۰ مجوز استخدامی را تامین اعتبار کرده است.

 

بر اساس نیاز سنجی‌هایی که ستاد وزارت علوم انجام داده است، نیروهای مورد نیاز دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری نزدیک به سه هزار نفر است که عمدتاً در رشته‌های فنی، تخصصی و آزمایشگاهی استخدام می‌شوند.


برگزاری آزمون اختصاصی مراکز آموزش عالی و پژوهشی

 

این آزمون استخدامی به صورت متمرکز خواهد بود و سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان امور اداری کارگزین آنلاين و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه برای برگزاری و اعلام نتیجه این آزمون همراه هستند.

 

تمام دانشگاه‌ها نیازسنجی و سهمیه‌بندی شده‌اند و بر مبنای نیاز و سهمیه‌ای که به تایید روسای دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری رسیده، اقدام خواهیم کرد.

 

آزمونی برای تبدیل وضعیت

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم تأکید کرده است، توصیه می‌کنیم نیروهای شرکتی که واجد شرایط بوده و رشته شغلی شان مرتبط است حتماً در این آزمون شرکت کنند، زیرا برای #تبدیل وضعیت شان پیش‌بینی‌هایی انجام گرفته که به این ترتیب یکی دیگر از مشکلات آموزش عالی نیز حل می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: