صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 08
کد خبر: ۹۰۹۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

توضیحات درباره رتبه‌بندی معلمان از زبان حاجی میرزایی

وزیر آموزش و پر ورش با اشاره به لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: رتبه‌بندی ابزار ما برای ارتقای کیفیت، افزایش انگیزه در معلمان و ارتقاء توانمندی‌های آموزشی آنهاست.

به گزارش راهبرد معاصر، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش امروز (سه‌شنبه 18 خرداد) در جلسه علنی مجلس در جریان بررسی کلیات لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: لایحه رتبه‌بندی معلمان یکی از مطالبات جامعه فرهنگیان است که امیدوارم هر چه سریع‌تر در مجلس نهایی شده و تبدیل به قانون شود.

 

وی افزود:‌ در بودجه سال 1400 منابع اجرای لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی شده و آئین‌نامه اجرایی آن هم در دولت نهایی شده است و بعد از تبدیل آن به قانون، امیدوارم در سریع‌ترین زمان اجرایی شود.

 

وی تصریح کرد: شغل معلمی یکی از سنگین‌ترین و پربارترین مشاغلی است که در جامعه وجود دارد چرا که می‌تواند خلاقیت‌آفرین باشد.

 

حاجی‌میرزایی خاطرنشان کرد: باید توانمندی‌های معلمان را در گروه‌های مختلف طبقه‌بندی کنیم و به همین دلیل رتبه‌بندی معلمان ابزار ما برای ارتقای کیفیت، افزایش انگیزه معلمان و ارتقای توانمندی‌های آموزشی آنها است.

 

حاجی‌میرزایی گفت: با رتبه‌بندی معلمان، امتیاز ویژه به جامعه فرهنگیان داده می‌شود و هدف ما آن است که بتوانیم با این کار صلاحیت و توانمندی معلمان را افزایش دهیم./ قارس

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهرداد
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
به نظر بنده با این وزیر رتبه بندی فرهنگیان هم طوری اجرا می شود که هیچ چیزی از نظر مالی واین تورم افسار گسیخته مشکلی از مشکلات فرهنگیان حل نخواهد شد.