صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۳۲
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 08
کد خبر: ۹۱۰۲۲

آیت الله رئیسی 5 دقیقه‌ وقت دفاع خود را بخشید

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من از 5دقیقه‌ای که برایم اختصاص داده شد استفاده نمی‌کنم و پاسخ بی اخلاقی ها و تهمت‌ها را به عهده مردم می‌گذارم.

به گزارش راهبرد معاصر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز(سه شنبه) در بدو ورود خود به ساختمان محل دومین مناظره انتخاباتی اظهار داشت: در سوالی که در ماظره اول مطرح شد که رقیب خود را چه کسی می‌دانید گفتم رقیبم فساد و ناکارآمدی خواهد بود و الان می گویم رقیبم هم فساد و ناکارآمدی و هم وضع موجود و بداخلاقی‌های سیاسی خواهد بود.

 

وی افزود: مردم انتظارشان از مناظره برنامه و کارنامه هست و ان شاالله با اراده مردم و با اقدام این خدمتگزار این امید هست که شرایط به نفع مردم تغییر کند.

 

رئیسی با اشاره به اینکه در مناظره قبل بداخلاقی شد و تهمت‌هایی به بنده زده شد و من گفتم اگر تهمت‌ها به من مشکل معیشت مردم حل می شود تهمت بزنید و اگر متک و ناسزا‌های چندسال پیش در این سالن مشکلات را حل کرد متلک بزنید. 

 

وی با بیان اینکه من از 5دقیقه‌ای که برایم اختصاص داده شد استفاده نمی‌کنم و پاسخ را به عهده مردم میگذارم، اظهار داشت: آذری‌های عزیز از جای جای استان‌های ترک نشین بنده را مورد محبت و لطف خود قرار دادند و من از محبت و لطفشان صمیمانه سپاسگزاری میکنم./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: