صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 08
کد خبر: ۹۱۰۳۹
دومین مناظره انتخابات 1400

رضایی: مشکلات مردم ایران با حرف های مفت حل نمیشود

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم ایران! مشکلات شما با شعبده‌بازی و حرف‌های مفت حل نمی‌شود، مشکلات شما با حرف درمانی و سخنرانی به جایی نمی‌رسد.

به گزارش راهبرد معاصر  محسن رضایی در دومین مناظره تلویزیونی سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری که روز سه شنبه برگزار شد، در پاسخ به این که اصلی ترین مانع امید بر سر راه جوانان و راهکارهای عملی تان را چه می‌دانید اظهار کرد: ملت ایران مشکلات شما با شعار و وعده و شعبده بازی و حرف های مفت حل نمی شود، بلکه مشکلات ریشه اقتصادی دارد و با حرف درمانی به نتیجه نمی رسد. یک دانشجوی شیمی در حال دستفروشی می گفت، ما از گرسنگی، امید می خوریم، چون امید دیدنی است نه شنیدنی. دولت ما امید را به شما برمی گرداند و یک بار دیگر لبخند پیروزی بر لبان شما می نشیند.

وی در ادامه گفت: در مناظره قبلی از امید به ایران و آینده صحبت کردم و در اینجا از همه اقوام با معرفت و تمدن ساز ایرانی از آذربایجانی ها و آقا مهدی باکری، از تهرانی مقدم و همه قهرمانان اقوام ایرانی که با هم جنگ و انقلاب را به نتیجه رساندیم قدردانی می کنم و همچنین از اهل تسنن و تشیع.

کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما را به خاطر زاگرسی بودن متهم می کنند، افتخار می کنم از قوم لر هستم و از همه اقوام ایرانی در کارها استفاده کرده ام و دولت ما از همه ایرانی ها تشکیل می شود. معتقدم امید زمانی تحقق می یابد که انرژی جدیدی ایجاد کنیم و از دولت های خواب آلوده ای که شب می خوابند و قیمت بنزین را چند برابر می کنند و  مردمی که با آنها صحبت نمی شود، خداحافظی می کنیم.

رضایی گفت: 1400 سال گشایش آینده ایران است و آغاز جدیدی خواهیم داشت. امسال به نام مبارک حضرت ولیعصر (ع) منتخب شده و معتقدم ملت ایران با مشکلات خداحافظی خواهد کرد و یک بار دیگر لبخند را به چهره ها و برکت را به سفره ها برمی گردانیم و امید جدیدی آن هم دیدنی نه گفتنی ایجاد می شود./مهر

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: