صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۲۹
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۴ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 08
کد خبر: ۹۱۰۴۶

مهرعلیزاده: دولت روحانی درباره کرونا به شدت کم کاری کرده است

مهرعلیزاده در بخش دیگری از مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت روحانی درباره کرونا به شدت کم‌کاری کرده است

به گزارش راهبرد معاصر محسن مهرعلیزاده در بخش دیگری از مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: درباره جوانان بارها صحبت شده؛ ما امروز ۱۰ میلیون نفر جوان در سن ازدواج داریم که تکلیف‌شان مشخص نیست؛ باید جوانان را بیشتر تحویل بگیریم و در نظر داشته باشیم که جوانان واقعیت‌های جامعه و صاحب آینده کشور هستند. باید سبک زندگی جوانان دهه ۷۰و ۸۰ را بپذیریم؛ اگر یک ذره موی دختر خانمی بیرون باشد، نباید پیامک وحشت بدهیم؛ توقع من از آقای رییسی که قاضی القضات هستند این است که در این زمینه تذکر دهند؛ اصولاً اینکه عده‌ای در جامعه ایجاد رعب و وحشت کنند، جامعه را نگران می‌کند. اینکه جوانان در پارکی آب بازی می‌کنند را دستگیر می‌کنند، نتیجه‌اش می‌شود فرار نخبگان و از دست دادن نیروهای ارزشمند آینده کشور.

 

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در زمینه مقابله با کرونا متاسفانه دولت خیلی کوتاهی کرده است، خاطر نشان کرد: وزیر محترم باید به موقع عمل و واکسن وارد و بخش خصوصی را فعال می‌کرد؛ چندین شرکت خصوصی داریم که می‌توانند بدون انتقال ارز واکسن وارد کنند. قیمت واکسن کرونا از دو الی ده دلار است که با قیمت آزاد می‌شود ۲۰۰ هزار تومان؛ بارها گفتم که اگر وزارت بهداشت از مافیا بازی‌ها دست برمی‌داشت و اجازه می‌داد حتی به قیمت آزاد واکسن وارد شود، امروز مردم واکسینه شده بودند و اینگونه نبود که وزیر بهداشت با پزشکان و پرستاران با شعر و شاعری برخورد کند و با قسم خوردن به حضرت عباس (ع)کار را تمام کند.

 

مهرعلیزاده تاکید کرد: برنامه من این است که اگر رئیس جمهور شدم در عرض ۳ ماه همه مردم ایران را واکسینه می‌کنم؛ بخش خصوصی می‌تواند واکسن وارد کند و ما مردم را واکسینه کنیم. من همچنین درباره مهارت افزایی جوانان و همچنین وضعیت بازنشستگان هم برنامه‌هایی دارم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: