صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۱۳
  • پنجشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱
  • Thursday 27 October 2022
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 10
کد خبر: ۹۱۲۰۹

الزام اسرائیل به رعایت کامل حقوق فلسطینیان

سازمان عفو بین‌الملل عواقب تصمیم رژیم صهیونیستی برای تعطیلی کمیته‌های بهداشتی فلسطین را فاجعه‌بار خواند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ به نقل از الجزیره، سازمان عفو بین‌الملل عواقب تصمیم رژیم صهیونیستی برای تعطیل کردن مؤسسه کمیته‌های بهداشتی سرزمین‌های فلسطینی را فاجعه‌بار خواند.

 

سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد: اقدام اسرائیل در بستن مؤسسه کمیته‌های بهداشتی، پیامد‌های فاجعه‌باری را برای نیازمندی‌های بهداشتی مردم فلسطین خواهد داشت.

 

سازمان عفو بین‌الملل تأکید کرد: این تصمیم اسرائیل وضعیت ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی به هزاران فلسطینی را به‌شدت وخیم می‌کند.

 

این سازمان ادامه داد: طبق قوانین بین‌المللی، اسرائیل به‌عنوان یک رژیم اشغالگر باید به‌طور کامل به رعایت حقوق فلسطینی‌ها پایبند باشد.

عفو بین‌الملل با تأکید بر عواقب خطرناک این تصمیم رژیم صهیونیستی، از مسئولان آن خواست تا فوراً از تصمیم تعطیلی مؤسسه کمیته‌های بهداشتی صرف‌نظر کنند.

سازمان عفو بین‌الملل با اشاره به جنایت‌های مستمر صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین تأکید کرد: اسرائیل باید به تبعیض‌های روشمند علیه فلسطینی‌ها و سرکوب مداوم آن‌ها پایان دهد.

 

رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه مقر عمومی مؤسسه کمیته‌های بهداشتی در شهر رام الله را به مدت ۶ ماه تعطیل کرد.

 

این مؤسسه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعدادی از نیرو‌های اسرائیلی به مقر آن حمله کردند و پس از تخلیه آن، این مؤسسه را بستند.

 

براساس این بیانیه نیرو‌های رژیم صهیونیستی تمام وسایل موجود در این مؤسسه را تخریب و کامپیوتر‌های آن را مصادره کردند.

 

این بیانیه می‌افزاید: ارتش اسرائیل در اصلی مؤسسه را با تخته‌های سنگین آهنی مسدود کرد و به کارمندان نسبت به ورود به دفاتر خود هشدار داد.

 

این مؤسسه اقدامات جنایتکارانه اسرائیل را محکوم و تأکید کرد که این تصمیم در راستای فشار بر مؤسسات بهداشتی فلسطین و خدمت‌رسانی به فلسطینی‌ها اتخاذ شده است./باشگاه خبرنگاران

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: