صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 10
کد خبر: ۹۱۲۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
ثبت نام فروش فوق العاده سایپا ۲۰ خرداد

آخرین مهلت ثبت نام سایپا امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۰+ لینک ثبت نام فروش فوری سایپا

امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ آخرین روز از مهلت سه روزه شرکت سایپا برای ثبت نام در طرح فروش فوری ۵ محصولش می‌باشد برای ورود به سایپا سایپا جهت ثبت نام خودرو و اطلاع از جزئیات فروش فوری سایپا در خرداد ۱۴۰۰ و نحوه ثبت نام به همراه شرایط فروش سایپا با راهبرد معاصر همراه باشد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ امروز پنجشنبه 20 خرداد آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا می باشد در این طرح 5 محصول تیبا صندوقدار با رینگ فولادی، تیبا 2 با رینگ فولادی، ساینا دنده با رینگ فولادی، ساینا S و کوئیک S با موعد تحویل حداکثر سه ماهه  و قیمت و رنگ مشخص عرضه شده است. متقاضیان ثبت نام سایپا برای ثبت نام خودرو به سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه نمایند همچنین می توانند برای ورود به سایت سایپا و آشنایی با شرایط فروش فوری سایپا و جزئیات دقیق تر با ما همراه باشند.

 

لینک و نحوه ثبت نام فروش فوری سایپا 20 خرداد

بر این اساس متقاضیان فرصت دارند تا پایان امروز به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند و عملیات پیش ثبت نام را انجام دهند.

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند. همچنین می توانید جهت ثبت نام در جدیدترین طرح فروش فوری سایپا در امروز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

ثبت نام فروش فوری 5 محصول سایپا

 

 

 

محصولات عرضه شده در فروش فوری سایپا  1400

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا محصولات ارائه شده در این طرح 5 محصول سایپا می باشد که شامل تیبا صندوقدار (رینگ فولادی)، تیبا ۲ (رینگ فولادی)، ساینادنده‌ای (رینگ فولادی)، ساینا اس و کوییک اس هستند. جدول زیر را مشاهده کنید.

 

 

قیمت محصولات فروش فوری سایپا 1400

در فروش فوق‌العاده سایپا که دومین طرح فروش فوری سایپا در خرداد 1400 می باشد قیمت خودروها قطعی و به شرح زیر است:

 


زمان تحویل 5 محصول فروش فوری سایپا 1400

بر اساس اعلام خودروسازی سایپا زمان تحویل خودروهای سایپا در جدیدترین طرح فروش فوری خود که شامل 5 محصول می باشد حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود.

 

 

اطلاعیه سایت سایپا

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم می رساند:
  • طرح جدید فروش فوق العاده محصولات گروه خودرو سازی سایپا از تاریخ 1400/03/18 ساعت 14 شروع می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
  • لیست منتخبین طرح فروش فوق العاده محصولات گروه سایپا (بمناسبت آزاد سازی خرمشهر )اعلام شده است ، منتخبین محترم در اسرع وقت نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند.
  • از طریق انتخاب گزینه " سوابق خرید" و همچنین ورود به سیستم می توانید کد رهگیری خود را مشاهده نمایید.

 

نکات مهم جهت ثبت نام در فروش فوری سایپا

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا می بایست مدنظر قرار دهند:
  • جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک "ورود/ثبت نام" انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.
  • محدوديت كد ملي براي ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر كد ملي مجاز به ثبت نام يك دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو مي باشد. )
  • حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهينامه رانندگي خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
  • دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.
  • متقاضی طي 48 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاكتور خودرو نزد شركت های سايپا و ايران خودرو نداشته باشد .
  • شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده مي بايست متعلق به شخص متقاضی باشد.
  • متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند .
  • توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد.

 

شرایط جدید فروش فوری سایپا امروز 20 خرداد 1400

شرایط عمومی فروش فوری سایپا 20 خرداد 1400
محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد. (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو است.)

حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم هستند.

امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.

امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نیست.

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا ۳ سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.

شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌شود الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

شماره تلفن همراه اعلام شده می‌بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

کد پستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری می‌بایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نیست.

مشتریان محترم می‌بایست پس از کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتر و حداکثر ۵ ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند.

ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.

چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص شود اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه است، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد شد.

در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست (از جمله سطح آلایندگی یورو ۴، یورو ۵)، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو شود و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه مربوطه صادر خواهد شد.

انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را کنترل و از صحت آن اطمینان حاصل کند.

با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌شود:

۱- چنانچه مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات بوده و شهر تولد و محل صدور شناسنامه با شهر محل سکونت، مغایرت داشته باشد می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدامات لازم را انجام دهد.

۲- در صورتی که مشتری دارای اطلاعات در سامانه شماره گذاری باشد:

 

الف) در صورتیکه اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری هیچ گونه تغییری نداشته باشد، نیاز به اقدام خاصی نیست.

ب) در صورتیکه اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری تغییر کرده باشد، می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدامات لازم را انجام دهد.

در صورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

 

شرایط اختصاصی فروش فوری سایپا  20 خرداد 1400
در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت‌سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.

ظرفیت ثبت نام متناسب با برنامه تولید گروه خودروسازی سایپا است.

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف ۳ روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. کلیه متقاضیان محترم می‌بایست پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا مراجعه و از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق‌العاده می‌بایست ظرف ۱۲۰ ساعت نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند.

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی ابطال خواهد شد.

در روش فروش مذکور، مبلغی از بهای خودرو کسر می‌شود و سند خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند که باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می‌شود. ضمناً در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یکسال توسط مشتری، جرایم تأخیر مطابق ضوابط در حساب مشتری لحاظ می‌شود.

امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ روی میسر نیست. بدیهی است پس از مدت یکسال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج می‌شود.

امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه و بسته آپشن برای خودروها به صورت اختیاری فراهم است.

 

 

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی فروش فوری سایپا خرداد 1400

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا می‌بایست پس از قرعه کشی مدنظر قرار دهند:


امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.
پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می‌بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد.
در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.
در صورتیکه مشتری حداکثر ۵ ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننماید کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگی‌های مجاز گروه خودرو سازی سایپا، پیمایش (کارکرد) حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خودرو الزامی می‌باشد.
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله‌ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می‌گردد.


در پیش ثبت نام این طرح نیز مانند طرح‌های گذشته فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی‌شود، اما پس از قرعه کشی، اسامی منتخب ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز کل مبلغ خودرو، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م م
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
زمان قرعه کشی سایپا چه وقتیه؟
ناشناس
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
به مفت نمی ارزند انشالله به زودی قیمتشون با لگن یکی میشه
ناشناس
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
بی وجدانها
چراماشینهای ثبت نامی اردیبهشت ۹۸رو نمیدید