صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۰۰
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 12
کد خبر: ۹۱۴۱۷

قاضی زاده: دولت فرصت مذاکره را با بد مذاکره کردن از بین برد

قاضی زاده هاشمی گفت: راه حل موجود تغییر نسل سیاست گذاران است. دغدغه مردم این است که چرا مسائل حل نمی شود و مزمن می ماند.

به گزارش راهبرد معاصر امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: سپردن درمان و سپردن حل مسایل به بانیان وضع موجود مثل سپردن مالاریا به پشه آنوفل است، دوستان به گونه ای حرف میزنند که انگار در مجموعه مدیریت کشور نبودند وحرف هایی می زنند که هشت سال پیش به بیان قوی تر زده شده است.



وی افزود: اختیار دولت در مذاکرات را کدام دولت در اختیار داشته است؟ دولت فرصت مذاکره را با بد مذاکره کردن از بین برد اگر بلد نبودید کشور را اداره کنید جوانان ونوآوران وفن آوران و زنان کنار گذاشته است آیا اینها تقصیر کسی دیگر ی است.


قاضی زاده هاشمی ادامه داد: راه حل موجود تغییر نسل سیاست گذاران است. دغدغه مردم این است که چرا مسائل حل نمی شود و مزمن می ماند، عده ای به جای اینکه پای خود را از گردن مردم بردارند دولت ها ضد مردمی و ریاستی و متعلق به طبقه خاص و فرزندانشان شده اند.


وی گفت: بیست برنامه و بیست پروژه دارم اما راه این است که جوانان به میدان آیند و تغییر مدل حکم رانی به سمت مردم اتفاق افتد.جوانان همچنان پای کار هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: