صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 13
کد خبر: ۹۱۴۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
اسامی برندگان سایپا یکشنبه ۲۳ خرداد

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۰+ لینک اسامی برندگان با کد ملی و کد پیگیری

مراسم قرعه کشی فروش فوری سایپا امروز یکشبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار شد و نتایج قرعه کشی سایپا بر روی سایت سایپا قرار می‌گیرد البته در ادامه این خبر نیز نتایج قرعه کشی واسامی برندگان سایپا با کد ملی و کد پیگیری در امروز ۲۳ خرداد را به همراه جزئیات فروش فوری سایپا می‌آوریم

به گزارش راهبرد معاصر؛ مراسم قرعه کشی فروش فوری سایپا  که با عرضه محصولات تیبا صندوقدار، تیبا ۲، کوییک دنده ای، ساینا دنده ای، ساینا S و کوییک S با موعد تحویل فوری 3 ماهه و قیمت قطعی  از 18 تا 20 خرداد ادامه داشت امروز 23 خرداد 1400 در محل همیشگی شرکت سایپا برگزار می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com نتایج قرعه کشی سایپا را مشاهده نمایند لازم به ذکر است که از آنجایی که سایت راهبرد معاصر نیز طبق منوال گذشته تمامی اخبار و اطلاعیه های فروش فوری خودرو؛ ثبت نام خودرو؛ نتایج قرعه کشی فروش فوری خودرو را منتشر می کند امروز نیز جزئیات برگزاری قرعه کشی سایپا و نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان سایپا با کد کلی و کد پیگیری را نیز در 23 خرداد 1400 منتشر می کند. 

 

نتایج قرعه کشی سایپا امروز 23 خرداد 1400

امروز یکشنبه 23 خرداد 1400 قرعه کشی فروش فوری 5 محصول سایپا با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد و نتایج قرعه کشی سایپا بر روی سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com قرار خواهد گرفت همچنین در ادامه این خبر می توانید نیز لینک نتایج قرعه کشی سایپا و اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی را مشاهده نمایید.

 

به برندگان قرعه کشی سایپا خرداد 1400 از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود. همچنین نتایج قرعه کشی سایپا از طریق سایت سایپا اطلاع رسانی می شود.

 

اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی خرداد 1400

برای مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی به سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع کنید.

 

اسامی برندگان سایپا 23 خرداد 1400

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان فروش فوری سایپا

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

 

لینک ورود به سایت سایپا

 
متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.
بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم می رساند:
  • طرح جدید فروش فوق العاده محصولات گروه خودرو سازی سایپا از تاریخ 1400/03/18 ساعت 14 شروع می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
  • لیست منتخبین طرح فروش فوق العاده محصولات گروه سایپا (بمناسبت آزاد سازی خرمشهر )اعلام شده است ، منتخبین محترم در اسرع وقت نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند.
  • از طریق انتخاب گزینه " سوابق خرید" و همچنین ورود به سیستم می توانید کد رهگیری خود را مشاهده نمایید.

 

زمان تحویل محصولات سایپا

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در فروش فوق‌العاده حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود.

 

قیمت محصولات سایپا در فروش فوری خرداد 1400

در فروش فوق‌العاده سایپا قیمت خودروها قطعی و به شرح زیر است:

تیبا صندوقدار با مبلغ ۱۰۰ میلیون و ۶۳۱ هزار تومان
تیبا ۲ با مبلغ ۱۰۶ میلیون و ۵۱۹ هزار تومان
ساینا دنده‌ای با مبلغ ۱۰۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان
ساینا اس با مبلغ ۱۴۲ میلیون و ۵۳۷ هزارتومان
کوییک اس با مبلغ ۱۵۴ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان

 

رنگ محصولات عرضه شده در طرح فروش فوری سایپا خرداد 1400

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا رنگ محصولات سفید است.

 

قابل توجه برندگان سایپا

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا می بایست پس از قرعه کشی مدنظر قرار دهند :
امكان صلح (خريد انصرافي) و انتقال خودرو بصورت وكالتي وجود ندارد.
در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.
در صورتيكه مشتري حداكثر 5 ماه پس از تاريخ تحويل خودرو براي سرويس اوليه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننمايد كارت گارانتي خودرو غيرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل 1000 کیلومتر خودرو الزامی می باشد.

 


نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا

پس از اعلام نتايج قرعه كشي، منتخبین مي بايست ظرف 72 ساعت نسبت به واريز وجه پيش پرداخت قيمت خودرو به صورت علي¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .
در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضي منتخب شده در قرعه كشي غیرفعال خواهد گردید.
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت مي گردد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
باسلام خواهرم براش ساینا ثبت نام کرده بودم خوشالم که برنده شده
H
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
لعنت ب این قرعه کشی که خانواده ما همه بالا 18 سال و طی عمرمون خودرو نداشتیم و هیچوقت اسمم درنمیاد
همش پارتی بازی