صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۰:۰۹
  • دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Monday 15 May 2023
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 13
کد خبر: ۹۱۵۴۱

مشخصات و قیمت گوشی آنر ۵۰ پرو هواوی

هفته گذشته آنر ۵۰ پرو در لیست گیک‌بنچ رویت شد و اکنون محصول جدید حدود ۵ روز مانده رویداد رونمایی رسمی، در پایگاه داده بنچمارک آنتوتو مشاهده که خبر از مشخصات احتمالی آن می دهد.

به گزارش راهبرد معاصر آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو با آداپتورهای برق ۶۶ و ۱۰۰ وات همراه خواهند بود. اولین شارژر (HW-110600C00) همان شارژر سری آنر V40 بوده و شارژر دوم (HN-200500C00)، کاملا جدید است که علاوه‌بر توان ۱۰۰ وات از توان‌های ۶۶ و ۴۴ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

 

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که Honor 50 شباهت زیادی به هواوی نوا ۸ پرو دارد. پرچم‌دار جدید آنر از طراحی دوربین موسوم به دوال رینگ بهره می‌برد؛ بدین‌مفهوم که دو حلقه‌ی بزرگ در داخل محفظه‌ای کپسولی‌شکل طراحی دوربین را تشکیل می‌دهند و درون هر حلقه دوربین‌های مختلف قرار می‌گیرد. برای مثال، نسخه‌ی استاندارد آنر ۵۰، یک دوربین اصلی در حلقه‌ی بالایی و دو دوربین دیگر در حلقه پایین دارد.

 

به‌طورکلی، انتظار می‌رود قلب تپنده نسخه‌ی استاندارد را اسنپدراگون ۸۷۰ تشکیل دهد؛ درحالی‌که در بطن نسخه‌ی پرو، اسنپدراگون ۸۸۸ وظیفه‌ی پردازشی را برعهده دارد. از مشخصات دیگر گوشی‌های آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو می‌توان به نمایشگر ۶٫۶ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، وضوح QHD+ و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

 

در پشت پرچم‌داران جدید آنر سه دوربین شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی تشکیل وجود دارد که دوربین سوم برای بهبود بزرگ‌نمایی اپتیکال از لنز پریسکوپ بهره می‌برد. انتظار می‌رود گوشی‌های مذکور میزبان دوربین‌های سلفی ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی با فاصله‌های کانونی متفاوت باشند.

 

باتوجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، گوشی آنر ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G در تست وارد شده و امتیاز کلی ۵۲۵ هزار را کسب کرده است. در جزئیات مرتبط با تست اعلام شده است که نمایشگر دستگاه از رزولوشن ۲۶۷۶ در ۱۲۳۶ پیکسل بهره می‌برد و با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز از راه می رسد. احتمال دارد که محصول آینده آنر با نمایشگر ۶.۷۲ اینچی با پنل AMOLED عرضه شود.

 

۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G را همراهی خواهد کرد. حافظه داخلی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت از نسل دوم UFS و اندروید ۱۱ نیز از سایر مشخصات احتمالی دستگاه هستند. طبق اطلاعات ثبت شده در آنتوتو، لنز اصلی دوربین رزولوشن ۱۰۰ مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد. اگر داده‌های گفته شده صحت داشته باشند، باید انتظار حضور لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی که اخیراً جزئیات آن منتشر شده بود را داشته باشیم.

 

هنوز جزئیاتی پیرامون ظرفیت باتری آنر ۵۰ پرو منتشر نشده است. اگرچه احتمال می‌رود از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی کند. گزارش‌های قبلی خبر از لنز اصلی دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۶۶ واتی در محصول آینده آنر می‌دادند. همچنین گفته می‌شود که نسخه قدرتمندتر آنر ۵۰ پرو پلاس نیز همراه با برادر کوچک‌تر خود معرفی می‌شود که از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. همچنین برخی تصاویر منتشر شده خبر از شباهت دستگاه به هواوی P50 می‌دهند. منابع چینی خبر داده‌اند که این محصول در رنگ‌های خاص مانند زرد و بنفش نیز به بازار عرضه می‌شود. رونمایی رسمی از محصولات جدید آنر در تاریخ ۲۶ خرداد ماه صورت می‌گیرد./دیجی تو

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: