صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۴۱ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 14
کد خبر: ۹۱۵۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

کشف موجود عجیب در جاده نوق رفسنجان صحت دارد؟

انتشار ویدئویی از کشف موجود عجیب در رفسنجان در فضای مجازی باعث ترس و وحشت کاربران شده است اما آیا کشف موجود عجیب در جاده رفسنجان صحت دارد؟

به گزارش راهبرد معاصر به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن کشف موجود عجیب در رفسنجان را نشان می دهد. این خبر جنجال جدید در فضای جدید ایجاد کرده است اما دفتر اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان کشف موجود عجیب در جاده رفسنجان را تکذیب و آن را خبر جعلی اعلام کرده است. سرگرد طاها ساسان  گفته  فیلم مبهم کشف موجود عجیب در جاده نوق رفسنجان خبر جعلی است و پلیس چنین خبری را منتشر نکرده است. بررسی های پلیس حاکی از آن است که اساسا چنین موضوعی در حوزه شهرستان رفسنجان صحت ندارد و این فیلم مبهم برای اولین بار در کانال یک پیام رسان خارج از کشور با اهدافی نامعلوم منتشر شده است.

 

 

تکذیب کشف موجود عجیب در رفسنجان

در پی انتشار فیلمی در فضار مجازی مبنی بر کشف موجودی عجیب در جاده نوق شهرستان رفسنجان، اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان این موضوع راتکذیب کرد.پیرو انتشار خبری به نقل از پلیس همراه با فیلمی مبهم در خصوص کشف موجودی عجیب در جاده نوق رفسنجان، رییس اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار کرد: این خبر جعلی است و پلیس چنین خبری را منتشر نکرده است.سرگرد"طاها ساسان" افزود: بررسی های پلیس حاکی از آن است که اساسا چنین موضوعی در حوزه شهرستان رفسنجان صحت ندارد و این فیلم مبهم برای اولین بار در کانال یک پیام رسان خارج از کشور با اهدافی نامعلوم منتشر شده است.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهدی دانایی
۰۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
این فیلم ساختگیه.

این فیلم یکی از مجسمه های ساخته شده توسط آقای Joseph-Rob Cobasky مجسمه ساز معروف هست.

خیلیا از کشور های مختلف روش صداگذاری کردن برای جلب مخاطب...

داخل اینترنت سرچ کنید Joseph-Rob Cobasky Werewolf همه عکس هاشو میاره براتون.

عجیبه مردم اینقدر زودباور هستن...