صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 21
کد خبر: ۹۲۵۲۲
شرایط فروش اقساطی جک S۳ ویژه خرداد و تیر ۱۴۰۰،

ثبت نام در طرح فروش نقد و اقساطی جک S۳ امروز ۳۱ خرداد ۱۴۰۰+ شرایط فروش نقد و اقساطی و قیمت جک S ۳

ثبت نام در طرح جدید فروش نقدی و اقساطی جک S۳ از شنبه 29 خرداد آغاز شده است در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر شرایط فروش جک S3 در خرداد و تیر 1400 و جزئیات کامل این طرح جدید فروش فوری و اقساطی کرمان موتور با موعد تحویل مشخص.

به گزارش راهبرد معاصر؛ شرکت کرمان موتور شرایط جدید فروش جک S۳ ویژه خردا و تیر 1400 را اعلام کرد در این طرح جدید فروش خودرو جک S۳ امکان خرید نقدی و اقساطی جک S۳ برای مشتریان فراهم شده است در ادامه این خبر شرایط فروش فوری و پیش فروش جک S۳ به همراه قیمت و زمان تحویل را در امروز 31 خرداد 1400 می اوریم.

 

شرایط فروش نقدی و اقساطی جک S3 ویژه خرداد و تیر 1400

شرکت کرمان موتور به تازگی فروش فوری و اقساطی جک S3 را با مدل ۱۳۹۹ آغاز کرده و شرایط آن را در اختیار نمایندگی های خود گذاشته است. همچنین پیش فروش مدل ۱۴۰۰ هم در نمایندگی های این شرکت انجام می شود.

 

جک S3 مدل ۱۴۰۰ با قیمت مصوب ۵۰۴ میلیون تومان عرضه می‌شود اما این خودرو با مدل سال قبل ۴۵۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده و مشتریان می توانند این کراس اوور مونتاژی را با اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه و نرخ سود ۱۸ تا ۲۴ درصد خریداری کنند.

 

در طرح فروش فوری و اقساطی کرمان موتور برای جک S3 مدل ۱۳۹۹، تسهیلات ۲۳۰ میلیون تومانی به مشتریان ارائه می شود و خریداران نیز باید مبلغ ۲۲۹ میلیون تومان را به عنوان ودیعه بپردازند. همچنین برای خرید مدل ۱۴۰۰ با قیمت مصوب جدید، به پیش پرداخت ۲۵۰ میلیون تومانی نیاز است.

 

مهلت فروش نقد و اقساطی جک S۳ در تیر 1400

شرکت کرمان موتور اعلام کرد شرایط فروش نقدی و اقساطی جک S3 از امروز تا دهم تیرماه برقرار است.

زمان تحویل جک S۳ در طرح فروش نقدی و اقساطی

در این طرح فروش نقدی جک S۳ زمان تحویل شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده است 

 

قیمت خودرو جک S۳ در فروش نقدی  و اقساطی در خرداد و تیر 1400

در  فروش نقدی و اقساطی، قیمت قطعی خودرو ۵۰۹ میلیون تومان اعلام شده است.

 

رنگ خودروهای عرضه شده در طرح فروش نقد و اقساطی جک S۳ 

مشتریان می توانند جک S3 را با رنگ سفید و مشکی خریداری کنند.

 

 

شرایط فروش اقساطی جک S3+ مبلغ پیش پرداخت 

در طرح فروش اقساطی جک S3 امکان خرید این کراس اوور مونتاژی با اقساط ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه فراهم است.

 

برای استفاده از شرایط فروش اقساطی جک S3 کرمان موتور، مبلغ پیش پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

 

نکته: در طرح فروش اقساطی سند خودرو در رهن کرمان موتور می‌ماند

 

 

معرفی جک S3

جک اس ۳ یک کراس اوور جمع و جور چینی به حساب می آید و چند سالی است که در کارخانه کرمان موتور به روش CKD تولید و مونتاژ می شود. این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۱۰۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر تولید می کند. توان این پیشرانه توسط جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلوی این کراس اوور جمع و جور منتقل می شود. دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، رینگ های آلومینیومی ۱۶ اینچی، سنسور نور، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور باد لاستیک، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، حالت تعویض دنده مصنوعی جعبه دنده CVT، حالت اسپرت و برفی جعبه دنده، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… از جمله امکانات جک S3 به حساب می آید.

 

 

مشخصات خودرو جک S3 

جک S3 دارای موتور ۱۶۰۰ سی.سی چهار سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو۵ است که می تواند ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتون متر گشتاور تولید کند. این قدرت با گیربکس ۶ سرعته CVT منتقل می شود همچنین سیستم فرمان برقی EPS است. 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: