صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 21
کد خبر: ۹۲۶۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

جزئیات جدید از تصویب رتبه بندی معلمان در مجلس

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از تصویب یک ماده از لایحه نظام رتبه بندی معلمان در نشست امروز (دوشنبه) این کمیسیون خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین نشست اجلاسیه نخست (دوشنبه 31 خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: دستور کار نخست کمیسیون ادامه رسیدگی به لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دانشگاه فنی و حرفه ای ارجاعی از صحن علنی به کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از اعمال اصلاحات، مقرر شد دانشگاه فنی و حرفه‌ای شامل این لایحه نشود.

 

وی با بیان اینکه موضوع بازگشت دانشجویان پزشکی از خارج کشور به داخل و بحث صندلی فروشی در رشته‌های پزشکی دستور کار دوم این کمیسیون بود افزود: بعد از بحث و بررسی مختلف در این باره، کمیسیون به این جمع بندی رسید که رئیس کمیته آموزش عالی و رئیس کمیته آموزش و پژوهش پزشکی کمیسیون، طرحی مشترک برای پایان یافتن این روند تدوین و به کمیسیون ارائه کنند.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث ساماندهی نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش دستور کار سوم این کمیسیون بود که مقرر شد رسیدگی به وضعیت این عزیزان در اولویت کاری کمیسیون قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دستور کار پایانی کمیسیون آموزش هم بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان بود که به صورت دو شوری در صحن علنی مجلس به تصویب رسید؛ ماده 1 این لایحه که درباره شأن و کرامت معلمان بود که به تصویب رسید./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
تو را خدا اگر معلم پول و هزینه رفاهی نداشته باشد شان و منزلت چه به درد معلم می خورد . شما ده سال می خواهید طرح رتبه بندی را اجرا کنید هنوز هیچ کاری نکردی
خدماتی
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
آقا به داد ما خدماتیها و سرایداران برسید با سه تومان حقوق چطور میشه يک خانواده اداره کرد چند سالی هست که‌ تمام مزایای ما قطع شده نه رتبه بندی به ما تعلق میگیره و نه فوق العاده ویژه و فوق العاده شغل ما ديگه روحیه ادامه این کار را از دست دادیم.
منتقد
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
خسته نباشن مجلس انقلابی چطور این ماده سخته تونیتن تصویب کنن .اوووووه شان ومنزلت معلمان .؟؟؟!!!خدایی خیلی سخت بود . برید رتبه بندی وافزایش 50درصدی رد دنباله گیری کنید که این حرفا شکم گرسنه رو سیر نمیکنه .جیب پدری که خالیه وجلوی خانواده شرمندس با این مهملات پرنمیشه . کی میخایید اینو بفهمید