صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 24
کد خبر: ۹۲۸

اظهارات منتشر نشده سردار سلیمانی درخصوص پایان داعش+فیلم

در سالگرد نابودی و شکست داعش در سوریه، سخنان منتشرنشده ای از سردار سلیمانی بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت.
به گزارش "راهبرد معاصر"؛ البوکمال که به عنوان شهر مرزی سوریه شناخته می شود، سال گذشته در قامت  آخرین پایگاه داعش در تسلط نیروهای محور مقاومت در آمد و رسما داعش را در سوریه با شکست مواجه ساخت.


در 21 نوامبر 2017در پی پیروزی تاریخ‌ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش که با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی ــ صهیونیستی در "ابوکمال" رقم خورد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، در پیامی به محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) پایان سیطره داعش بر سرزمین‌های اسلامی را اعلام کرد. سپاه در این سال‌ها، نقش تعیین کننده‌ای در مقابله با تروریست‌های تکفیری داشت.


بعد از آن نیز هرچند از پایان حکومت داعش در سوریه می‌‌گذشت و دست خیلی از گروه‌های تروریستی و تکفیری از اشغالگری در این جغرافیا کوتاه شد اما همچنان پاکسازی و امنیت بخشیدن به جبهه مقاومت از رزمندگان شهید گرفته و می‌گیرد، شهدایی که سرافرازانه به‌سوی همرزمانشان شتافته و به آنان می‌پیوندند

به همین مناسبت صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی بخش‌هایی منتشرنشده از سخنرانی وی را منتشر و آن را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد. در ادامه این ویدئو را ببینید:



نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: