صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۲ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 23
کد خبر: ۹۲۸۴۶

جواب مثبت مسی به لاپورتا؛ قرارداد دو ساله در راه است

به گفته میگل ریکو، خبرنگار اسپانیایی، بارسا به زودی قراردادی دو ساله با لیونل مسی امضا خواهد کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، میگل ریکو، خبرنگار مطرح اسپانیایی، گزارش کرده است که بارسا موفق شده پرونده مسی را نیز در محدوده دستمزد‌های لالیگا بگنجاند و به زودی قراردادی دو ساله و تا سال ۲۰۲۳ با کاپیتان امضا خواهد کرد.

طبق گفته‌های میگل ریکو، لیونل مسی به خوان لاپورتا جواب مثبت قطعی داده و موافقت کرده تا قرارداد خود را تمدید کند. روزنامه AS نیز در تاریخ ۱ ژوئن گزارش کرده بود که بارسلونا بسیار به تمدید دوساله قرارداد ستاره آرژانتینی خود بسیار نزدیک است.

باشگاه بارسا موفق شده پرونده کاپیتان آرژانتینی خود را در محدوده حقوق لالیگا جای دهد و قراردادی تا سال ۲۰۲۳ با مسی امضا خواهد کرد. به این ترتیب قول و قرار‌های بین لاپورتا و مسی تحقق می‌یابند و مسی به بازی در نوکمپ ادامه خواهد داد.
 
 


موضوع تمدید قرارداد مسی در ماه‌های اخیر یکی از سوژه‌های اصلی باشگاه بارسلونا بوده است، اما لاپورتا همواره می‌گفت که چندان نگران این مسئله نیست. رییس بارسا در روز‌های گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود: "امیدوارم لئو هر چه سریع‌تر پاسخ مثبت بدهد. می‌دانم که او خودش بسیار دوست دارد بماند، ولی اگر زودتر تمدید کند، از هر حیث به سود باشگاه خواهد بود. سرخیو آگوئرو در اردوی تیم ملی آرژانتین هر روز از لئو می‌خواهد که تمدید کند. "





اکنون باید دید که این خبر چه موقع رسما اعلام خواهد شد؟ مسی اکنون روی تیم ملی آرژانتین تمرکز کرده و بازی هایاز خود با این تیم در کوپا آمریکا به نمایش گذاشته است. اما می‌توان مطمئن بود که آن‌ها به توافق رسیده اند و روز گذشته لاپورتا اعتراف کرد که مشتاق است مسی هر چه زودتر این قرارداد را امضا کند، چرا که اسپانسر‌هایی هستند که امضای قرارداد خود با بارسا را منوط ادامه همکاری اسطوره آرژانتینی با بلوگرانا کرده اند.





لاپورتا همچنین درباره اوضاع مالی باشگاه گفته بود: " صادقانه بگویم که اوضاع بارسلونا خراب‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردم و البته با توجه به شرایط پیچیده دوران کرونا، خیلی هم عجیب نیست. هنوز آمار و ارقام دقیقی از سوی مدیریت اقتصادی به من تحویل داده نشده و من همچنان منتظرم، ولی به مسائلی برخورده ام که باید توضیح داده شوند. من احتمال هرگونه برخوردی را نفی نمی‌کنم. اگر در این مورد جدی نباشیم، بعد‌ها بار دیگر همین اتفاقات بد تکرار خواهند شد. "



بدیهی است که ارزش برند بارسلونا بدون مسی به اندازه ارزش این برند با کاپیتان افسانه‌ای خود نیست. تمدید قرارداد دو ساله مسی اکنون بیش از همیشه نزدیک است.
نظر شما