صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۵:۳۵
  • پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 08 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۰۲ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 23
کد خبر: ۹۲۸۶۳

ستاره استقلال جدا می‌شود؟

دروازه‌بان کهنه‌کار استقلال باانگیزه بالا قصد دارد جایگاه خود را در ترکیب تیم تثبیت کند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ باشگاه استقلال در طول تاریخ همواره دروازه‌بانان بسیار بزرگی داشته که بیشتر آنها ملی‌پوش هم بوده‌اند. از ناصر حجازی، منصور رشیدی، احمدرضا عابدزاده، پرویز برومند، هادی طباطبایی، بهزاد غلامپور، وحید طالب‌لو و مهدی رحمتی گرفته و تا امروز سیدحسین حسینی و رشید مظاهری.

 

داشتن ۲ دروازه‌بان خوب در یک تیم می‌تواند علاوه بر نکات مثبت، چالش ساز هم باشد و اگر اوضاع به خوبی مدیریت نشود ممکن است به تیم ضربه وارد کند.


سیدحسین حسینی همواره در استقلال رقیبان سرسختی چون سیدمهدی رحمتی و رشید مظاهری را پیش روی خود دیده است. او در برهه‌ای توانست رحمتی را نیمکت نشین کرده و حتی رکورد کلین شیت تاریخ لیگ ایران را بزند.


امسال با آمدن رشید مظاهری رقابتی بین این دو نفر شکل گرفت که فراز و فرود‌های زیاد حسینی، باعث شد دروازه‌بان گچسارانی آبی‌ها موفق‌تر بوده و در بیشتر بازی‌ها از دروازه‌ی این تیم مراقبت کند.

 

حسینی در ۲ بازی این فصل (مقابل نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن) اشتباهات منجر به گل داشت که روحیه پایین او را نشان می‌داد، اما در روز‌های اخیر در تمرینات و بازی‌های استقلال با انگیزه‌ی بالا تمرین کرده و آماده‌ی تثبیت جایگاهش می‌شود. در ۳ بازی اخیر استقلال و با توجه به غیبت‌های مظاهری، سیدحسین حسینی مقابل تیم‌های ذوب آهن، نفت آبادان و شهرخودرو مرد شماره یک ترکیب استقلال بوده و به احتمال زیاد در چهارمین بازی متوالی (مقابل گل گهر) هم سنگربان آبی‌ها باشد.

 

این روز‌ها زمزمه جدایی مظاهری از استقلال به گوش می‌رسد و باید دید سرنوشت قفس توری استقلال به چه صورت خواهد بود و باز هم حسینی مرد شماره یک آبی‌هاست یا خیر./میزان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: