صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۰۳ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 24
کد خبر: ۹۲۹۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

خودکشی عجیب همکار رامبد جوان در خندوانه + عکس

خبر فوت یکی از همکاران رامبد جوان در خندوانه سینماگران را در شوک فرو برد.

به گزارش راهبرد معاصر، خودکشی عجیب یاشار جعفرخان پور همکار رامبد جوان در خندوانه سینماگران را در شوک فرو برد. او انیماتور تیتراژ خندوانه و ستاره شو بود که در سن ۳۵ سالگی بر اثر خودکشی عجیب جان خود را ازدست داد. یاشار جعفرخان پور فارغ التحصیل رشته مدیریت دانشگاه تهران بود و طراحی تیتراژ خندوانه و ستاره شو را انجام داده است. او از طریق استنشاق گاز‌های سمی به زندگی خود پایان داد و خودکشی عجیب او دوستانش را به سوگ نشاند. یاشار جعفرخان پور نام جوانی فعال در عرصه انیمیشن سازی است که به ادعای دوستان نزدیکش در زمینه انیمیشن سازی یک نابغه بوده است.

یکی از نزدیکان یاشار جعفرخانپور در مورد خودکشی او در سن ۳۵ سالی به خبرنگار رکنا گفت: «یاشار انسانی با اندیشه‌های خاص بود. او به مادیات دل بسته نبود و در کارش به اندازه ۱۰ نفر یک تنه کار می‌کرد. او از دروغ متنفر بود و اگر جایی متوجه می‌شد که کسی به او دروغ گفته یا کسی به فرد دیگری دروغ گفته دیگر نمی‌توانست در آن مکان برود. یاشار لوله گاز را در دهانش گذاشته و یک کیسه زباله روی سر خود کشیده بود و از این طریق به زندگی خود پایان داد.»

یاشار جعفر خان پور به جز تیتراژ برنامه خندوانه و ستاره شو، در پروژه‌هایی، چون «تهران ۱۵۰۰»، «ماسوله»، «بابا» و «سیم ششم» به کارگردانی بهرام عظیمی حضور داشت..
 


یاشار جعفر خانپور به همراه بهرام عظیمی تندیس طلایی بهترین فضاسازی یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران را برای فیلم «سیم ششم» به تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی دریافت کردند./رکنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
از کجا معلوم خودکشی بوده ؟!
جمیله سلطان اسمها
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
سلام
چرا فقط خبر خودکشی ایشونو دادین آخه آدم نباید بدونه ایشون به چه دلیلی دست چنین گناه بزرگی زدن!؟
بعدشم واقعآ واسه اینجور آدما متآسفم،خودکشی گناهه و آدمو جهنمی میکنه کسی اگه خدا و دین اسلام و قوانینش رو بشناسه و بهش اعتقاد داشته باشه دست به چنین عمل زشت و گناه بزرگی نمیزنه،بعضیا بهونشون شده فشار مشکلات یا شکست عشقی و فلان و فلان ولی آدم مسلمان هرچقدرم مشکل و غصه داشته باشه نباید خودکشی کنه،منم مشکلات و غصه های زیادی تو زندگیم داشتم ولی وقتی به این موضوع فکر میکنم واقعآ بنظرم اینجور آدما ادمای سست ایمان یا دارای اعتقادات مسخره هستن،هیچکس نباید این چیزارو بهونه کنه مگر اینکه یا دارای اعتقادات نادرستی باشه یا از نظر سلامت روان مشکل داشته باشه والسلام
خیلی کنجکاوم دلیل خودکشی ایشونو بدونم
انشاالله که خداوند از گناهشون بگذره
آمین.