صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۰۳ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 24
کد خبر: ۹۲۹۵۵

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنج شنبه ۳ تیر ۱۴۰۰+ جدول

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنج شنبه ۳ تیر ۱۴۰۰اعلام شد.

به گزارش راهبرد معاصر، قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنج شنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ ریزشی شد. مقاومت خودرو‌های گروه پراید در برابرکاهش قیمت شکست و بین یک الی سه میلیون تومان کاهش پیدا کردند. خودرو‌های مونتاژ نوسانات قیمتی نداشتند.
 

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنج شنبه ۳ تیر ۱۴۰۰

 
 
خودرو پراید ۱۱۱ در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۱۳۴ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۱ نیز در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۱۲۱ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۲ نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۱۱۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودرو‌های گروه پژو این ریزش قیمت‌ها فقط در خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک دیده می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان ارزان شده است و به قیمت ۳۸۰ میلیون تومان رسیده است؛ گفتنی است که در روز‌های گذشته پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نزدیک به یک میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۱۹۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو، اما در روز‌های گذشته با افزایش قیمت ۳ میلیون تومانی به قیمت ۲۱۱ میلیون تومان رسید.

در حال حاضر سوزوکی گراند ویتارا ۹۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است و سیتروئن سی ۳ نیز ۸۴۰ میلیون تومان قیمت دارد و پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ و ۹۹ نیز به ترتیب به قیمت‌های ۸۰۰و ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

قیمت روز خودرو‌ها در جدول زیر آمده است:
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: