صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۰۵ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 26
کد خبر: ۹۳۰۹۹

سه قلو‌های افسانه‌ای پرسپولیس را بشناسید

۵ گل از هفت گل آخر پرسپولیس را، مهاجمان تعویضی این تیم زده‌اند. تعویض‌های فوق العاده‌ای که سرخپوشان در کورس قهرمانی با سپاهان نگه داشته‌اند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ هیچ مربی در این فصل لیگ برتر، نتوانسته به اندازه یحیی گل‌محمدی با بازیکنان تعویضی به گل برسد. در رفسنجان هم دفاع چند لایه حریف، همه راه‌های نفوذ را برای سرخپوشان بسته بود و گل‌محمدی برای گلزنی سراغ نیمکت تیمش رفت. مهدی عبدی، به جای آل‌کثیر وارد زمین شد و گل سه امتیازی مسابقه را، وارد دروازه مس کرد. پرسپولیس در این فصل، ۵ بار موفق شده توسط بازیکنان تعویضی گل بزند و جالب اینجاست همه این گل‌ها، در ۵ بازی اخیر بوده‌اند.

 

بازی با نساجی، عیسی آل‌کثیر به عنوان بازیکن تعویضی زننده گل دوم پرسپولیس بود. هفته بعد مقابل ذوب آهن، دو گل از شهریار مغانلو و عبدی که نیمه دوم به زمین رفته بودند، باخت پرسپولیس را با برد عوض کرد. بازی با سپاهان باز هم آل‌کثیر گلزن تعویضی تیمش بود. این هفته هم عبدی، توانست با گلش امتیازات کامل مسابقه را برای پرسپولیس بگیرد. از هفت گل آخر پرسپولیس، ۵ گل توسط بازیکنان ذخیره زده شده و آن‌ها در این مسابقات ۶ امتیاز برای تیم‌شان گرفته‌اند.

 


داشتن همزمان آل‌کثیر، مغانلو و عبدی، تابلوی تعویض را برای پرسپولیسی‌ها به برگ برنده برای پیروزی تبدیل کرده است. گل‌محمدی نمی‌تواند این سه نفر را همزمان در زمین قرار دهد، اما به خوبی، به عنوان بازیکن جاشین از همه مهاجمانش استفاده می‌کند. این سه نفر هم نشان داده‌اند به عنوان بازیکن تعویضی هم می‌توانند در حداقل دقایق تاثیرگذار باشند. به خصوص مهدی عبدی که نسبت به دو نفر دیگر، شانس بازی کمتری به عنوان بازیکن فیکس دارد و در عوض، دو بار مقابل ذوب آهن و مس رفسنجان توانسته با گلزنی در دقایق پایانی تیمش را به برد برساند./فوتبال ۳۶۰

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: