صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۱:۵۹
  • چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
  • Wednesday 22 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۰۹ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 30
کد خبر: ۹۳۶۵۲

قیمت طلا و سکه امروز ۹ تیر ۱۴۰۰+ جدول

قیمت طلا و سکه امروز ۹ تیر۱۴۰۰ کاهش یافت.
به گزارش راهبرد معاصر، قیمت طلا و سکه امروز ۹ تیر ۱۴۰۰ کاهش یافت .روز گذشته سکه امامی در آستانه ورود به کانال 11 میلیون تومان قرار گرفت. با شروع فصل تابستان، افزایش تقاضا و روند صعودی نرخ ارز افزایش قیمت سکه و طلا را به دنبال داشته است.

 

قیمت طلا و سکه امروز ۹ تیر ۱۴۰۰+ جدول

 

امروز ( ۹ تیر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۵ میلیون و ۸۰۰هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۵۹ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۶۴ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه نسبت به آخرین معاملات دیروز با کاهش 20 هزار تومانی همراه است. 

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

 

نام محصول  نرخ(تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۰.۷۷۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم  ۱۰.۵۵۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۵.۸۰۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.۷۰۰.۰۰۰
سکه گرمی  ۲.۳۰۰.۰۰۰
اونس جهانی    یک هزار و ۷۵۹ دلار و ۴۰  سنت  
طلای ۱۸ عیار    ۱.۰۶۴.۲۰۰

 

 

 

قیمت طلا و سکه 8 تیر۱۴۰۰

 
 
تغییرات قیمتی سکه ۸ تیر۱۴۰۰ نسبت به روز گذشته مثبت بود، اما رشد قیمت سکه به واسطه روند نزولی طلای جهانی قدری تعدیل شد. قیمت سکه در شروع معاملات امروز (صبح زود) ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و ۱۰ هزار تومان پایین‌تر از نرخ عصر روز گذشته بود.
 
امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۶۸ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.
 
 
قیمت سکه همراه با افزایش قیمت دلار رشد کرد و تا ۱۰ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان بالا رفت. سکه در آخرین ساعات معاملات نیز روی این رقم قرار داشت و هنوز مرز حساس را از دست نداده بود.
 
 

برای جمع‌بندی می‌توان گفت قیمت دلار افزایش یافت و در سطوحی قرار گرفت که از ۲۱ فروردین تجربه نکرده بود، اما حجم عرضه دلار در بازار متشکل افت کرد. درهم امارات در سطوح بالای ۶ هزار و ۸۰۰ نوسان می‌کند. قیمت سکه امامی نسبت به عصر روز گذشته رشد کرد، رقم‌هایی بالای مرز ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را ثبت کرد و تا آخرین ساعات مبادلات این مرز را حفظ کرد.
نظر شما