صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۰۹ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 30
کد خبر: ۹۳۷۴۸

جزئیات فروش ویژه مدیران خودرو تیر 1400 + قیمت محصولات

 فروش ویژه مدیران خودرو تیر 1400 آغاز شد. محصولات عرضه شده در این پیش فروش با اقساط بلند مدت 5 ساله برگزار می شود.

به گزارش راهبرد معاصر فروش ویژه مدیران خودرو تیر 1400 با اقساط بلند مدت 5 ساله و تحویل 30 روز کاری انجام می شود. در این پیش فروش محصولات سال 99 و 1400 عرضه خواهد شد . پیش فروش مدیران خودرو برای محصولات مدل 99 با قاسط 5 بلند مدت 5 ساله و تحویل 30 روز کاری و با پیش پرداخت 30 درصدی انجام می شود. همچنین شرایط مدیران خودرو برای محصولات مدل 1400 اقساط بلند مدت 5 ساله، تحویل 30 روز و پیش پرداخت 40 درصد است. در فروش فوق العاده مدیران خودرو محصولات ام وی ام و تیگو/آریزو عرضه می شود.

 

شرایط فروش ویژه مدیران خودرو تیر 1400

معاصر فروش ویژه مدیران خودرو تیر 1400 با اقساط بلند مدت 5 ساله و تحویل 30 روز کاری انجام می شود. در این پیش فروش محصولات سال 99 و 1400 عرضه خواهد شد . پیش فروش مدیران خودرو برای محصولات مدل 99 با قاسط 5 بلند مدت 5 ساله و تحویل 30 روز کاری و با پیش پرداخت 30 درصدی انجام می شود. همچنین شرایط مدیران خودرو برای محصولات مدل 1400 اقساط بلند مدت 5 ساله، تحویل 30 روز و پیش پرداخت 40 درصد است.

 

قیمت محصولات فروش ویژه مدیران خودرو 1400

قیمت محصولات مدیران خودرو مدل 99 را می توانید در جدول زیر ببینید. متقضایان این خودرو باید 30 درصد قیمت خودرو را پیش پرداخت کنند.

 

قیمت محصولات مدیران خودرو مدل 1400 را می توانید در جدول زیر ببینید. متقضایان این خودرو باید 40 درصد قیمت خودرو را پیش پرداخت کنند.

 

 

جزئیات ثبت نام محصولات ام وی ام فروش فوق العاده مدیران خودرو

حواله صادر شده بنام مشتری در سیستم فروش 72 ساعت اعتبار خواهد داشت و در صورت عدم واریز وجه حواله به حساب شرکت صنایع خودروسازی مدیران و انتقاضای تاریخ حواله در خواست مشتری از سیستم حذف می شود.

ثبت نام تنها از محل رنگ های فعال در سیستم فروش امکان پذیر است.

هرینه بیمه شخص ثالث یکساله برای کلیه خودروها به عهده شرکت می باشد.

کلیه محصولات در مدن زمان اقساط دارای بیمه بدنه است.

 

 

جزئیات ثبت نام محصولات فروش فوق العاده مدیران خودرو تیگو/آریزو

حواله صادر شده بنام مشتری در سیستم فروش 72 ساعت اعتبار خواهد داشت و در صورت عدم واریز وجه حواله به حساب شرکت صنایع خودروسازی مدیران و انتقاضای تاریخ حواله در خواست مشتری از سیستم حذف می شود.

هزینه بیمه بدنه سال اول به صورت خواله نقدی و سال های بعد به صورت چک دریافت می شود.

ثبت نام تنها از محل رنگ های فعال موجود در سیستم فروش امکان پذیر است.

هرینه بیمه شخص ثالث یکساله برای کلیه خودروها به عهده شرکت می باشد.

کلیه محصولات شامل سرویس اولیه رایگان است.

 

سایت ثبت نام فروش ویژه مدیران خودرو

برای ثبت نام در و خرید اینترنتی مدیران خودرو باید به بخش فروش اینترنتی این شرکت به نشانی https://ebuy.mvmco.ir/ مراجعه کنید.

 

مراحل خرید خودرو فروش ویژه مدیران خودرو

متقاضیان برای  ثبت درخواست مستلزم ورود یا ثبت نام در سیستم هستند. در صورتی که تا کنون ثبت نام نکرده اید بر روی لینک ثبت نام جدید کلیک نمایید و پس از طی مراحل ثبت نام به همین صفحه بازگشته و لینک ثبت نام کرده ام را انتخاب کنید.

پس از ثبت نام  و ثبت اطلاعات مشتری باید خودرو خود را انتخاب کرده و سپش برنامه فروش مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از آن باید مشخصات خودرو را تعیین کنید. در مرحله بعد باید شرایط واگذاری  و بعد نمایندگی مورد نظر را انتخاب کنید. در مرحله بعد باید اطلاعات وارد شده را تائید کنید. پس از تائید اطلاعات صورت حساب برای شما صادر می شود باید ان را پرداخت کنید که پس از آن تائید پرداخت به شما نمایش داده می شود.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: