صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۲۴ - ۱۲ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 03
کد خبر: ۹۴۰۹۷

زمان قرعه کشی ایران خودرو مرحله هجدهم

قرعه کشی ایران خودرو قرار است فردا یکشنبه 13 تیرماه برای انتخاب مشتریان نهایی انجام می شود.

به گزارش راهبرد معاصر قرعه کشی ایران خودرو فردا یکشنبه 13 تیر ماه 1400 با حضور ناظران پرداخت می شود. ثبت نام ایران خودرو از پنجشنبه دهم تیر تا شنبه 12 تیر به مدت سه روز انجام شد. این دوره از ثبت نام ایران خودرو هجدهمین دوره از فروش فوق العاده این شرکت بود که به صورت فروش فوری انجام شد. در این دوره سه محصول این شرکت شامل پارس بنزینی، پژو پارس TU ۵ و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل 3 ماهه عرضه شد. نتایج قرعه کشی ایران خودرو پس از برگزاری مراسم قرعه کشی و تائید آن اعلام می شود و منتخابان برای اطلاع از اسامی برندگان ایران خودرو می توانند به سایت این شرکت مراجعه کنند.

 

 

زمان قرعه کشی ایران خودرو تیر 1400

مراسم قرعه کشی این دوره از فروش فوری ایران خودرو برای انتخابات مشتریان نهایی قرار است فردا یکشنبه 13 تیر ماه با حضور ناظران برگزار شود. پس از انجام مراسم قرعه کشی و تائید نتایج آن از سوی نهادهای ناظر اسامی برندگان ایران خودرو حداکثر 3 روز پس از پایان ثبت نام در سایت این شرکت خودروسازی منتشر می شود و ثبت نام کنندگان برای اطلاع از آن می توانند به نشانی سایت ایران خودرو مراجعه کنند.

 

خودرو های عرضه شده ثبت نام ایران خودرو تیر 1400

در هیجدهمین دوره از فروش فوق العاده ایران خودرو که ثبت نام آن از به مدت سه روز از دهم تا 12 تیر انجام شد سه محصول این شرکت یعنی پارس بنزینی، پژو پارس TU ۵ و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه شد. رنگ این خودرو های نقره ای، مشکی، سفید و خاکستری اعلام شده است که به صورت فروش فوری به متقاضایان  و منتخبان نهایی فروخته می شود.

 

 

قیمت خودرو های عرضه شده ثبت نام ایران خودرو تیر 1400

 در فروش فوری ایران خودرو تیر 1400 سه خودرو پارس بنزینی، پژو پارس TU ۵ و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت های مصوب فروش عرضه شد. بر اساس اطلاعیه ایران خودرو قیمت پژوپارس بنزینی 140 میلیون و 273 هزار و 507 تومان، پژو پارس TU ۵ با قیمت 145 میلیون و 795 هزار و 464 تومان و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت 390 میلیون و 89 هزار و 327 تومان است.

 

 

موعد تحویل خودرو های عرضه شده ثبت نام ایران خودرو تیر 1400

موعد تحویل خودرو های عرضه شده در فروش فوری ایران خودرو تیر 1400 سه ماه اعلام شده است. بر این اساس خودرو ها سه ماه پس از انتخاب مشتریان نهایی و و ثبت نام نهایی  پس از 90 روز به تحویل داده می شودو همچنین قرار است تاریخ فک رهن و چاپ سند یک سال پس از دریافت خودرو انجام شود.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو تیر 1400

نتایج قرعه کشی ایران خودرو از دو طریق  به متقاضایان اعلام می شود. در روش اول نتیجه به شماره تلفن همراه ثبت شده در هنگام ثبت نام  پیامک می شود. اما علاوه بر این متقاضایان می توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو از وضعیت خود اطلاع یابند. برای این موضوع افراد ثبت نام کننده پس از مراجعه به سایت ایران خودرو کد پیگیری را در قسمت مشخص شده وارد کرده و گزینه جست وجو را وارد کنید. در صورت انتخاب ثبت نام کننده مقابل شماره پیگیری فرد متقاضی کمله برنده درج شده است و در این صورت برندگان می توانند ادامه مراحل ثبت نام را تکمیل کنند. فرد منتخب باید ظرف 5 روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش ایران خودرو واریز کند. در غیر این صورت ثبت نام او لغو می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: