صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۱۲ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 03
کد خبر: ۹۴۱۱۰

کرونا بار دیگر تئاتر را تعطیل کرد

مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد با توجه به ورود شهر تهران و برخی شهرهای دیگر به شرایط قرمز کرونا، اجراهای تئاتری تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شوند.

به گزارش راهبرد معاصر قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به اینکه شهر تهران از روز جمعه ۱۱ تیر بار دیگر وارد شرایط قرمز کرونایی شد، درباره وضعیت اجراهای تئاتری گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا وقتی شهر تهران و شهرهای دیگر وارد وضعیت قرمز شد کلیه اجراهای تئاتری متوقف می‌شود.

 

وی تأکید کرد: بر اساس قانون فعالیت‌های تئاتری به دلیل شرایط قرمز کرونایی تعطیل شده و تا اطلاع ثانوی این تعطیلی ادامه دارد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان سخنان خود درباره اینکه این تعطیلی کرونا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، یادآور شد: تجربه نشان داده تعطیلی‌های کرونا حداقل ۲ هفته‌ای هستند ولی اینکه تعطیلی اخیر تا چه زمانی ادامه داشته باشد بسته به شرایط شهر تهران و دیگر شهرهایی است که وارد شرایط قرمز کرونا شده‌اند.

 

پیش از این تئاتر و سینما که در گروه ۳ مشاغل تعیین شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا بودند در شرایط نارنجی نیز قادر به فعالیت نبودند و وقتی از ابتدای سال با پیگیری‌های انجام شده تئاتر و سینما وارد گروه ۲ مشاغل شدند تنها در شرایط قرمز فعالیت‌های این دو حوزه تعطیل می‌شود./مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: