صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۱۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 25
کد خبر: ۹۴۳۲
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
حذف برنده باش گلزار

مسابقه برنده باش امشب پخش میشود؟/ ماجرای اسپانسر برنده باش

در حالی که بندر مسابقه برنده باش گلزار در سایت شبکه سه وجود دارد، حذف برنده باش از لیست برنامه شبکه تایید شد و پخش آن با ابهاماتی مواجه است.
به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیر شبکه سه خبر داد که مسابقه برنده باش گلزار تا اطلاع ثانوی از شبکه سوم پخش نمیشود تا تغییراتی در نحوه تامین مالی و اسپانسر آن ایجاد شود و پخش برنده باش به تعیین تکلیف این موارد بستگی دارد. چرا مسابقه برنده باش حذف شد؟ حذف برنده باش به دلیل انتقاد مقام معظم رهبری و آیت الله العظمی مکارم شیرازی از ترویج روش های بخت آزمایی و مشکلات شرعی درباره نحوه تامین مالی مسابقه برنامه باش و قمار بودن آن در صدا و سیما اتفاق افتاده است. 
 
 
حذف برنده باش

کاتب، عضو شورای نظارت بر صدا و سیما: با تذکر رهبری نباید برنده باش پخش شود. اعضای شورای نظارت به شدت از اتفاقات اخیر در شبکه ۳ گلایه‌مند هستند.شورای نظارت ورود می‌کند.


مسابقه برنده باش امشب پخش میشود؟
در پی حاشیه‌های پیش آمده برای مسابقه برنده باش، مدیر شبکه سه، گفت: برنده باش (پنجشنبه و جمعه ۵و ۶اردیبهشت) به روی آنتن نمی‌رود.

فروغی مدیر شبکه سه اضافه کرد: با توجه به رهنمود اخیر رهبر معظم انقلاب و به تبع آن دستور رییس سازمان صداوسیما در سازماندهی اسپانسر‌ها و تعامل با معاون محترم سیما، تصمیم بر این شد تا سازوکار اسپانسری که پشتیبانی مالی برنامه "برنده باش" را انجام می‌دهد، اصلاح و ظرفیت های جدیدی به این برنامه اضافه شود. در همین راستا، با این تغییرات پیشبرنده از این پس مردم نقش افرینی بیشتری در برنامه "برنده باش" خواهند داشت. همانطور که مرجع بزرگوار در جلسه درس خارج فقه فرمودند اگر محل تامین جوایز مسابقه از محل وجه دریافتی از شرکت کنندگان مسابقه تفکیک شده باشد، مشکل شرعی ندارد. در همین راستا، با توجه به سابقه دیرینه سازمان در این گونه برنامه ها و بررسی های شرعی لازم، از همان ابتدا پیش بینی شده بود که محل تامین جوایز از براورد مصوب در شبکه باشد و نه وجه احتمالی دریافتی از شرکت کنندگان. لذا مفروض استفتا مصداق این برنامه نیست.

مسابقه برنده باش امشب پخش میشود؟
 

اسپانسر مسابقه برنده باش کیست؟
روزنامه سازندگی نوشت: اسپانسر مسابقه «برنده باش» این روزها فعالیت زیادی در عرصه فرهنگ و هنر دارد. سرمایه او هم در پروژه‌‏های سینمایی و هم تلویزیون گسترده شده است. نام سجاد علیجانی برای اولین بار در فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» مطرح شد.

 این فیلم یکی از پرهزینه‏ترین فیلم‏های سینمای ایران است که اخبار مربوط به دستمزد بازیگرانش حسابی سروصدا به پا کرد و حتی پای تهیه‏کننده‏اش را هم برای پاسخگویی درباره این حاشیه‏ها به سازمان سینمایی باز کرد. مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا‌آسایش، مانی حقیقی، پژمان جمشیدی و.... بازیگران این پروژه هستند. بعد از این فیلم علیجانی به تلویزیون آمد و به عنوان اسپانسر در برنامه «برنده باش» حضور داشت.

برنامه‌ای که به‌واسطه حضور محمدرضا گلزار و چگونگی شرکت در آن و جوایزش یکی از پرهزینه‏ترین برنامه‌های تلویزیونی است.

گفته می‌شود بخشی از سرمایه علیجانی در فیلم «رحمان ۱۴۰۰» هم به کار گرفته شده است. این روزها نام علیجانی به‌طور مرتب شنیده می‌شود. عده‏ای او را اسپانسر جشنواره جهانی فجر می‏دانند اما رضا میرکریمی دبیر این جشنواره از او به عنوان اسپانسر جشنواره ملی فجر نام می‏برد. او سرمایه‌گذار اولین فیلم بلند سروش صحت با عنوان «جهان با من برقص» هم است.

 
 
فتوای رهبر معظم انقلاب درباره مسابقات ورزشی و دریافت پول
مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Aylin.mrg❤
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
دلم برا برنده باش خیلی خیلی تنگ شده من واقعا نمیفهمم چرا قمار محسوب میشه ؟!شاید یکی میخواد کسب و کاری راه بندازه ولس توان مالی نداره و میخواد از طریق کتاب خوندن پول دربیاره و کسب و کار راه بندازه بعدا هم میگن باید اشتغال زایی کنین
s
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
واقعا جای تاسف داره شبکه های ایران همین یه برنامه خوبو داشتن ک ریدن بهش
ناشناس
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
شماها چه میفهمین اخه قمار چیه؟وقتی از خود ملت پول میگیرن واسه شرکت در مسابقه این کجاهدفش افزایش سطع معلومات مردمه. بیشتر خالی کردن جیب مردم هست.من خودم برای چند بسته سوال الکی صد تومن دادم هیچی هیچی حالا حساب کنین چند میلیون نفر مثل من پول خرج کردن و چقدر شده.همون بهتر که حذف شد بلکه راهکارشو تغییر بده.
ناشناس
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
درموردفتوی هیچ نظری نداریم؟؟؟؟؟!!!!!!!حالافتوی بدین.
ماکانی
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
این کجاش قماره برای بعضی ها متاسفم
ماکانی
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
این کجاش قماره برای بعضی ها متاسفم
ناشناس
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
کجای این برنامه قمار محسوب میشه؟.. وقتی که مردم رو از پای برنامه های ماهواره میکشه سمت برنامه فرهنگی و ملت رو به مطالعه تشویق میکنه میشه قمار؟... چرا سفسطه میکنن یه عده
پاسخ ها
ناشناس
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
بیمارنددیگه.
ناشناس
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
برنامه فرهنگی و مطالعه رو خوب اومدی. اخه کی با یه هفته خوندن علامه شده. تازه خودشم که سوالا رو جواب نمیده. هر کی میره تو برنامه یه تیم داره که کنارش سوالارو جواب میدن. بعد گلزار خیلی شیک میپرسه میزان مطالعه ایشون چقدر بود هفته آخر چقدر شد.
این روال میشه همون شب امتحانی درس خوندن و دلیلی بر جهان سومی بودنمون
ناشناس
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
چرا واقعا هر برنامه ای که مردم دوست دارن باید حذف بشه،برنامه عالی بود و خیلی خوب ،اقای گلزارم خیلی خوب اجرا می‌کرد و به شرکت کننده ها خیلی کمک می‌کرد بر خلاف مجری مسابقات دیگه که همه رو گمراه میکردن ،ما اولین مسابقه ای بود که خانوادگی برا شروعش پای تلویزیون می‌نشستیم ،
پاسخ ها
ناشناس
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
خوب اینها هم ازهمین ناراحتند که چرا مردم پای وعظ وموعظه نمیشینندوبرنامه های خودشون پرمخاطب نیست.
امیری
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
همین یه برنامه خوبه شبکه هایه ایران بود لطف کنید حذفش کنید ممنون خجالت بکشین برا چه حذفش میکنین
پاسخ ها
ناشناس
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
ماایرانیهافقطبایدبدونیم حرام چیه حلال چیه تازه همون هم به غلط بیان میشه.اطلاعات عمومی چه معنایی داره تومملکت ما.