صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۰۱
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۱۵ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 06
کد خبر: ۹۴۳۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

احکام بازنشستگان کشوری یک گروه پیش از سال ۹۶ به کجا رسید؟

این روزها، پرسش‌های مختلف و متعددی از سوی بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری مطرح می شود که یکی از آنها که در خصوص احکام یک گروه پیش از سال ۹۶ است را همراه با پاسخ اداره کل فنی صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه می آوریم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ این روزها، پرسش‌های مختلف و متعددی از سوی بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری مطرح می شود که یکی از آنها که در خصوص احکام یک گروه پیش از سال ۹۶ است را همراه با پاسخ اداره کل فنی صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه می آوریم.

 

۱.احکام یک گروه پیش از سال ۹۶ به کجا رسید؟ چرا برای تعداد زیادی این احکام صادر نشده است؟

احکام یک گروه بالاتر با رعایت سقف گروه‌های پیش‌بینی شده بر حسب مدرک تحصیلی که قابل شناسایی در سیستم احکام بوده اند صادر شده و مواردی که با توجه به گروه شغلی درج شده در سیستم احکام بیش از یک گروه استحقاقی باشد مستلزم ارایه گروه های تشویقی برای شناسایی آن و تفکیک گروه استحقاقی به منظور بررسی اعمال گروه بالاتر می باشد که در حال انجام است. همچنین یادآور می شود که تا روز دوشنبه ۱۴تیرماه ۱۴۰۰ برای بیش از «یک میلیون و ۱۷هزار نفر» از افراد مشمول این قانون حکم مربوطه صادر شده است.

 

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
با سلام من بازنشسته سال95 فوق دیپلم با یک گروه تشویقی گروه13 هستم ایا گروه پیش از 96 به من تعلق می گیرد یا نه تاالان که16 تیر است گروهی به من ندادند ممنون می شم از راهنمایتان
ناصر
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
قراربود برای بازنشستگانی که حداقل شش ماه حضور در جبهه داشته اند یک مدرک بالاتر اعمال شود . نتیجه چه شد .؟