صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۲۴ - ۱۶ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 07
کد خبر: ۹۴۵۷۴

شرایط ثبت نام کوییک آر ۱۷ تیر ۱۴۰۰

فروش فوری سایپا که مربوط به ثبت نام کوییک آر امروز از سوی شرکت سایپا آغاز شد.

به گزارش راهبرد معاصر مرحله جدید فروش فوری و پیش فروش سایپا که مربوط به ثبت نام کوییک آر است از ساعت 10 امروز چهارشنبه 16 تیر 1400 به مدت سه روز آغاز شد. متقاضیان ثبت نام سایپا می توانند به صورت 24 ساعته با مراجعه به سایت سایپا به نشانی www.saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام کوییک آر اقدام کنند. بر اساس اطلاعیه شرکت سایپا موعد تحول کوییک آر در فروش فروش 90 روزه و در پیش فروش یک ساله ماه های دی، بهمن و اسفند 1400 خواهد بود. در این دوره از فروش فوری و پیش فروش یک ساله کوییک آر برخی از محدودیت های گذشته نظیر پلاک فعال انتظامی، سند رهن و فک رهن زودتر از موعد، تطابق کدپستی متقاضی و عدم خرید طی 48 ماه گذشته حذف شده است.

 

 

آدرس سایت ثبت نام کوییک آر

ثبت نام کوییک آر از امروز چهارشنبه 16 تیر آغاز شده است و متقاضایان ثبت نام می توانند با مراجعه به سایت شرکت حودروسازی سایپا به نشانی www.saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در این دورخ به تقاضای مشتریان برخی از محدودیت های پیش فروش های گذشته سایپا و ایران خودر حذف شده است و پیش فروش خودرو و فروش فوری با محدودیت های کمتری برگزار می شود. 

 

 

مهلت ثبت نام کوییک آر تیر 1400

ثبت نام کوییک آر در مرحله جدید فروش فوری سایپا از امروز چهارشنبه 16 تیر 1400 تا جمعه 18 تیر 1400 به مدت سه روز انجام می شود. متقاضیان ثبت نام سایپا می توانند به مراجعه به سایت سایپا نسبت به ثبت نام در این سه روز اقدام کنند.

 

 

 

شرایط ثبت نام کوییک آر تیر 1400

شرکت سایپا شرایط ثبت نام کوییک آر را اعلام کرده است. بر این اساس هر کد ملی می تواند یک خودرو ثبت نام کند. حداثل سن برای ثبت نام 18 سال است و فرد متقاضی باید گواهینامه رانندگی داشته باشد. همچنین متقاضایان فقط مکان ثبت نام در یکی از طرح های فروش فروی یا فروش یک ساله کوییک را دارند. علاوه بر این محدودیت 48 ماهه ثبت نام در این طرح حذف شده و این خودرو به صورت سند آزاد واگذار خواهد شد.

 

 

مبلغ پیش پرداخت ثبت نام کوییک آر

متقاضیان ثبت نام کوئیک آر باید مبلغ 74 میلیون و 708 تومان را به عنوان مبلغ پیش پرداخت، واریز کنند. البته مابقی قیمت خودرو به قیمت روز خودرو و هنگام تحویل آن در ماه های دی، بهمن و اسفند دریافت می شود.

 

روش فروش مبلغ پیش پرداخت قیمت خودرو زمان تحویل
پیش فروش سایپا ۷۴.۷۰۸.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل دی، بهمن و اسفند ۱۴۰۰

 

قیمت کوییک آر در فروش فوری سایپا تیر 1400

قیمت کوییک آر در فروش فوری سایپا 149 میلیون و 400 هزار تومان اعلام شده است. رنگ های عرضه شده کوییک آر در فروش فوری سایپا عرضه می شود، سفید، قرمز، مشکی و سفید است و موعد تحویل آن 90 روز اعلام شده است.

روش فروش قیمت خودرو رنگ قابل عرضه زمان تحویل
فروش فوری سایپا ۱۴۹.۴۱۶.۰۰۰ سفید - قرمز
سفید - مشکی
حداکثر 90 روز

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: