صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۴۸
  • چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 21 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۱۸ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 09
کد خبر: ۹۴۷۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

اخبار جدید از رتبه بندی معلمان / گزارش نهایی مصوبات رتبه‌بندی معلمان در مجلس+ متن

گزارش نهایی لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش مجلس منتشر شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ متن نهایی مصوبات لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش مجلس برای تصویب در صحن علنی منتشر شد. 

 

بر اساس ماده ۵ لایحه رتبه بندی ، معلمان شاغل کنونی بر اساس دور های ضمن خدمت ، سابقه و مدرک تحصیلی رتبه بندی می شوند.

 

برای استخدامی های پس از این قانون، شرایط سختی برای برخورداری از رتبه در نظر گرفته شده است.

 

متن نهایی مصوبات رتبه‌بندی معلمان

گزارش نهایی کمیسیون آموزش در خصوص لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان.

 

برای مشاهده متن نهایی مصوب لایحه رتبه بندی معلمان اینجا کلیک کنید

 

لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان به شماره ثبت ۴۴۱ که در جلسه علنی مورخ ۱۸/۳/۱۴۰۰ برای بررسی شور دوم به این کمیسیون ارجاع شده بود با حضور مسؤولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس طی جلسات متعدد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و نهایتاً در جلسه مورخ 9/4/1400 با اصلاحاتی در متن به تصویب رسید.

 

اینک گزارش آن در اجرای ماده (۱۴۳) قانون آیین نامه داخلی تقدیم مجلس شورای اسلامی می گردد.

 

رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فنآوری- علیرضا منادی سفیدان:

پیش از این، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از موافقت کامل رئیس سازمان برنامه و بودجه با مصوبات این کمیسیون در رابطه با لایحه رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون آموزش، مجموع حقوق و مزایای رتبه‌های مندرج در لایحه رتبه‌بندی معلمان نباید کمتر از ۸۰ درصد از حقوق اعضای هیات علمی رتبه متناظر در وزارت علوم باشد؛ در واقع استادیارمعلم باید ۸۰ درصد حقوق استادیار دانشگاه را دریافت کند./شناسنامه قانون

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
خلیل
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
اگر نوبخت و جهانگیری اراده کنند نیازی به این بوروکراسی نیست رتبه بندی را اجرا میکنند حقوق معلمین را حتی تا چند برابر میرسانند ولی افسوس که این دو تمایلی به این کار ندارند و مدام توپ را در زمین مجلس و کمیسیونها پرت میکنند
موضوع رتبه ّندی معلمان را مانند برجام پیچیده میکنند