صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۴۸
  • يکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
  • Sunday 26 February 2023
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۲ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 13
کد خبر: ۹۵۱۸۷
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

اسامی برندگان رزرو ایران خودرو با کد ملی

اسامی برندگان رزرو ایران خودرو با کد ملی مرحله هجدهم فروش فوق العاده ایران خودرو بر روی وب سایت فروش این شرکت قرار گرفت.

به گزارش راهبرد معاصر، اسامی برندگان رزور ایران خودرو با کد ملی مرحله هجدهم فروش فوق العاده ایران خودرو بر روی سایت فروش این شرکت قرار گرفت. مهلت ثبت نام ایران خودرو برای مرحله فروش فوری از تاریخ 10تا 12 تیر ماه بود. پس از اتمام مهلت ثبت نام نزدیک سه میلیون و 603 هزار و 9024 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد سه میلیون و 498 هزار و 720 نفر واجد شرایط حضور در قرعه کشی بودند و مراسم کشی طبق روال انجام گرفت و بر اساس بخشنامه و ظرفیت ایران  خودرو در این طرح فروش فوری 26 هزار نفر به عنوان برنده نهایی انتخاب شدند و 26 هزار نفر نیز به عنوان افراد رزروی در نظر گرفته شدند. اسامی منتخبین قرعه کشی ایران خودرو  در سایت ایران خودرو درج شده است. چنانچه متقاضیان منتخب تا پایان مهلت اعلام شده نسبت به پرداخت وجه خودرو اقدام نکنند ثبت نامشان لغو و افراد رزرو شده جایگزین آن ها خواهند شد. 
 

اسامی برندگان رزرو ایران خودرو با کد ملی

 
اسامی برندگان رزرو (برنده دوم) مرحله هجدهم فروش فوق العاده ایران خودرو بر روی وبسایت ایران خودرو قرار گرفت و از پروفایل مشتریان قسمت استعلام وضعیت قرعه کشی با عنوان برنده دوم قابل مشاهده می‌باشد. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت. َ
تمامی افرادی که در مرحله اول قرعه کشی این طرح برنده نشده‌اند می‌توانند جهت اطلاع از وضعیت قرعه کشی مجدد پروفایل خود را چک کنند.
 


اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو فروش فوری مرحله هجدهم

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو از دو طریق به متقاضایان اعلام می‌شود. در روش اول نتیجه به شماره تلفن همراه ثبت شده در هنگام ثبت نام پیامک می‌شود. اما علاوه بر این متقاضایان می‌توانند با مراجعه بهسایت ایران خودرو از وضعیت خود اطلاع یابند. برای این موضوع افراد ثبت نام کننده پس از مراجعه به سایت ایران خودرو کد پیگیری را در قسمت مشخص شده وارد کرده و گزینه جست وجو را وارد کنید. در صورت انتخاب ثبت نام کننده مقابل شماره پیگیری فرد متقاضی کمله برنده درج شده است و در این صورت برندگان می‌توانند ادامه مراحل ثبت نام را تکمیل کنند. فرد منتخب باید ظرف ۵ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش ایران خودرو واریز کند. در غیر این صورت ثبت نام او لغو می‌شود.
 
 
 
 
 
 
 
 

 


تعداد شرکت کنندگان قرعه کشی ایران خودرو


در این طرح سه میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۲۴ نفر ثبت نام کردند که سه میلیون و ۴۹۸ هزار و ۷۲۰ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.
 

تعداد ثبت نام کنندگان ایران خودرو


پژو پارس بنزینی: تعداد افراد ثبت نامی ۹۱۷ هزار و ۷۲۱ نفر
پژو پارس TU ۵: تعداد افراد ثبت نامی ۲ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۳۱۱ نفر
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک: تعداد افراد ثبت نامی ۲۱۶ هزار و ۶۸۸ نفر



برندگان ایران خودرو فروش فوری مرحله هجدهم



۲۶ هزار نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. ۲۶ هزار نفر نیز به عنوان افراد ذخیره در نظر گرفته شده‌اند.
 


تعداد خودرو‌های قرعه کشی ایران خودرو



در این طرح ۲۶ هزار خودرو از سه محصول ایران خودرو عرضه می‌شود:

۱۴۰۰۰ دستگاه خودرو پژو پارس بنزینی
۲۰۰۰ دستگاه خودرو پژو پارس TU ۵،
۱۰۰۰۰ دستگاه خودرو دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک


نام خودرو تعداد متقاضی ظرفیت رزرو
پژو پارس بنزینی ۹۱۷.۷۲۱ ۱۴۰۰۰ ۱۴۰۰۰
پژو پارس TU۵ ۲.۳۶۴.۳۱۱ ۲۰۰۰ ۲۰۰۰
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک ۳۱۶.۶۸۸ ۱۰۰۰۰ ۱۰۰۰۰
مجموع ۳.۴۹۸.۷۲۰ ۲۶۰۰۰ ۲۶۰۰۰

 

 

موعد تحویل خودرو‌های عرضه شده ثبت نام ایران خودرو تیر ۱۴۰۰

موعد تحویل خودرو‌های عرضه شده در فروش فوری ایران خودرو تیر ۱۴۰۰ سه ماه اعلام شده است. بر این اساس خودرو‌ها سه ماه پس از انتخاب مشتریان نهایی و و ثبت نام نهایی پس از ۹۰ روز به تحویل داده می‌شودو همچنین قرار است تاریخ فک رهن و چاپ سند یک سال پس از دریافت خودرو انجام شود.

ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو ویژه تیرماه

 
ایران خودرو اعلام کرد: در این طرح فروش خودرو هم به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های اعمال شده در طرح‌های قبلی، کماکان اعمال خواهد شد. البته منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام، با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.




زمان قرعه کشی ایران خودرو

 
ایران خودرو، از پنجشنبه ۱۰ تیرماه، فروش فوری سه خودروی پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU ۵ و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را با موعد تحویل ۳ ماهه آغاز کرد که تا شنبه ۱۲ تیرماه ادامه دارد.

مراسم قرعه‌کشی برای انتخاب مشتریان نهایی یکشنبه ۱۳ تیرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر، در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو برگزار خواهد شد.

 

فرآیند ثبت نام طرح فروش فوری ایران خودرو:

 
مرحله اول: متقا ضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نماید.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.





شرایط عمومی برای ثبت نام طــرح فــروش فــوق الــعــاده ایران خودرو:

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می‌باشد.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می‌باشد.

۴. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد، می‌بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱، ۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته ۱:برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته ۲:کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبتنام درکلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته ۳:در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.



قیمت خودرو‌های عرضه شده ثبت نام ایران خودرو تیر ۱۴۰۰

 
در فروش فوری ایران خودرو تیر ۱۴۰۰ سه خودرو پارس بنزینی، پژو پارس TU ۵ و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت‌های مصوب فروش عرضه شد. بر اساس اطلاعیه ایران خودرو قیمت پژوپارس بنزینی ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۵۰۷ تومان، پژو پارس TU ۵ با قیمت ۱۴۵ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۴۶۴ تومان و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان است.




 


قیمت انواع محصولات ایران خودرو در تیرماه ۱۴۰۰

 
ایران خودرو لیست جدید قیمت انواع محصولات خود را در تیرماه امسال منتشر کرد. علاوه بر این ایران خودرو اعلام کرده " خودرو‌هایی که در این لیست وجود ندارند در برنامه تولید یا برنامه عرضه در تیرماه ۱۴۰۰ قرار ندارند".

همچنین براساس مصوبه شورا، تعهداتی که در سال ۹۹ ثبت نام نموده و موعد تحویل آن‌ها در سال ۱۴۰۰ باشد و سود مشارکت قرارداد آن‌ها صفر درصد می‌باشد شامل تغییر قیمت نخواهند شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
سلام دوستان خوبین برای من پیامک از تایئده ثبت احوال اومده اما هنوز پیامک واریزه وجه نیاومده جیران چیه یکی راهنمایی کنه
ناشناس
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
۵۰۰بارتاالان ثبت نام کردم و هیچ و هیچ وهیچ
sajadka
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
لطفا جواب بدین خانمهای زیر هجده سال که شماره تلفن به اسم ندارن میتونن برای ماشین ثبت نام کنن اگه میشه لطفا اگه میشه راهش به من بگسد ممنون
ناشناس
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
من از بس چشم انتظار موندم پشیمون میشم که اعتماد کنم
ناشناس
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
واقعن این قرعه کشی هم مزخرفه چطور میگن طرح مادران که من چندمین بار هس شرکت کردم خبری نیس فقط مردموسرکارمیذارین
ناشناس
۰۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
والله ماکه خدایش خسته شدیم .اگرماشین نمیدین بگین .حتی دوفرزندی هم ثبت نام میکنیم خبری نیست .آیاجریانی تواین قرعه کشی هست که مابی خبریم .شماهاکاری میکنیدآدم ازثبت نام ماشین دست برداره ازهمون اول بگین تامردم بفکردیگه ای باشن خدایش .
علی صفر
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
مدتش خیلی زیاد است سه ماهه باشد
محمدرضا بیاری
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
چرا لیست رزرو برندگان پژو tu5نمی اید چکار میکنید چقدر مشکل دارید که یک سایت را نمیتوانید راه بری نمایید کمتر سود بگیرید چندتا ادم باسواد استخدام کنید
یوسف
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
منم اینهمه ثبت کردم ولی انگار نه انگار همش پارتی بازی
کاظم شهریاری کوتک
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
پژو پارس ۳۱۶۱۳۳۷۷۹۴
محسن
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
چرا ما برنده نمی شیم ما حتی یه ماشین تو خانواده نداریم این چطور عدالتی هست
علی
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
نزر من این است که شمای که در ایران خودرو هستی گو وهای اطراف میخوردی
ناشناس
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
انشااللاه تخریب خودروسازان ایران وورودخودروهای خارجی