صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۲۵ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 16
کد خبر: ۹۵۵۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

دفترچه سوالات آزمون وکالت 99 + پاسخنامه

دفترچه آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) (سوالات آزمون وکالت 99 ) منتشر شد.

به گزارش راهبرد معاصر آزمون وکالت ۱۳۹۹ که بر اساس آگهی ثبت نام آزمون قرار بود روز جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ برگزار شود، به جهت شدت شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و این بار روز جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ به عنوان تاریخ برگزاری آزمون اعلام شد، که برگزاری در این تاریخ نیز به دلیل مشابه لغو و تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ به عنوان زمان جدید اعلام شد.

پس از آن تاریخ جدید ۲۵ تیر ۱۴۰۰ برای برگزاری آزمون اعلام شد که نهایتا امروز صبح بیش از ۸۱ هزار داوطلب آزمون وکالت ۱۳۹۹ در ۱۱۰ حوزه آزمونی سراسر کشور پاسخنامه ها را با مداد مشکی نرم پر کردند./شناسنامه قانون

 

دانلود دفترچه سوالات آزمون وکالت 99

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرش
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
دوستان در درس مدنی یک اشتباه املایی وجود داشت که امثال بنده نتوانستیم به خاطر همان غلط املایی پاسخ سوال را انتخاب کنیم. در متن سوال اینطور بود که “زوج” به “زوجه” وکالت برای اجرای طلاق داده، اگر “زوجه” مجنون دایمی شود به چه صورت میشود: بنده میدانستم که اگر “زوج” مجنون شود وکالت منفسخ میشود و لیکن “زوجه” میتواند فقط از حق فسخ نکاح (محصور در ماده قانونی) استفاده کند، اما هر چه فکر کردم متوجه نشدم که اگر “زوجه” مجنون شود خودش چکار میتواند بکند و احتمال دادم چون خودش مجنون شده نمیتواند فسخ نکاح بخواهد!! بنابراین سوال را از ترس نمره منفی رها کردم. اما بعدا متوجه شدم غلط املایی بوده و در متن سوال درواقع زوج مجنون شده نه “زوجه” ! خوب این ظلمی است که سنجش و کانون وکلا در حق بنده و امثالهم به دلیل عدم دقت در تایپ کلمات با یک حرف "ه" آخر کلمه که زن و مرد بودن رو جابجا میکنه مرتکب شده اند و بنده ۳ نمره از دست دادم.