صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۷ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 18
کد خبر: ۹۵۷۸۹

خواسته مهم هواداران پرسپولیس از باشگاه چیست؟!

هواداران پرسپولیس از مدیریت و کادرفنی این تیم درخواست دارند تا با برگرداندن آرامش به این تیم، جام قهرمانی لیگ برتر را به آنها هدیه دهند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرسپولیس که در چند سال گذشته حواشی بسیار کمی را حول و حوش تیم خود داشته و به لطف این آرامش توانسته است موفقیت های بسیاری را در جام های مختلف کسب کند.


اما در چند روز اخیر و به خصوص پس از شکست این تیم مقابل استقلال و حذف از جام حذفی، پرسپولیس درگیر حواشی گوناگونی شده است. حاشیه‌ های که در صورت برطرف نشدن، می‌تواند سرخپوشان را از رسیدن به پنجمین قهرمانی لیگ برتر دور کند.


صحبت های جنجالی یحیی گل محمدی در کنفرانس های خبری و کری‌خوانی های بی ثمر بازیکنان این تیم در فضای مجازی برای تیم رقیب، از جمله دلایل از بین رفتن آرامش در این باشگاه بوده است.


از سمتی دیگر پرسپولیس برای کسب جام قهرمانی لیگ برتر رقابت تنگاتنگی با طلایی پوشان اصفهانی خواهد داشت، رقابتی که تنها سه بازی و به عبارت دیگر ۲۷۰ دقیقه از آن باقی مانده است.


این امر باعث شده است هواداران پرسپولیس با انتشار پست های هماهنگ در فضای مجازی از کادر فنی و بازیکنان تیم خود بخواهند که با بازگرداندن آرامش به اردوی سرخپوشان، تمام تمرکز خود را معطوف به سه بازی آینده پرسپولیس در لیگ برتر کنند تا با کسب امتیازات کامل این سه مسابقه، گلات قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران را به دست بیاورند./شفقنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: