صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۱۹
  • چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
  • Wednesday 24 May 2023
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۲ - ۲۹ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 20
کد خبر: ۹۶۰۸۵

علت درگذشت امیر عباس محسنی بازیگر

 بازیگر امیر عباس محسنی امروز پس از مدت ها تحمل بیماری به دلیل سکته مغزی درگذشت.

به گزارش راهبرد معاصر امروز خبر درگذشت بازیگر امیر عباس محسنی منتشر شد. گفته می شود درگذشت امیر عباس محسنی به دلیل تحمل بیماری و بر اثر سکته مغزی بوده است. امیر عباس محسنی بازیگری را از صحنه تئاتر آغاز کرده و بود و پس از مدتی وارد عرصه سینما شده بود. او یکی از دوستان صمیمی بهرنگ علوی است و پس از بازی در فسلم پوپک و مش ماشاالله به شهرت دست یافت.

بیوگرافی بازیگر امیر عباس محسنی

وی در سال ۱۳۹۲ فیلم «سایه مادر» به کارگردانی بابک رضوی را بازی کرد و در سال ۱۳۹۳ نیز دوره پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند. در این سال سریال «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج را بازی کرد و در کنار بازیگرانی نظیر سودابه بیضایی، الهام چرخنده، ویدا جوان و حمیدرضا عطایی به ایفای نقش پرداخت.درست زمانی که این بازیگر شروع به طی پله‌های موفقیت در زندگی حرفه ای کرده بود، متوجه شد که بیمار است و سال‌ها با این بیماری جنگید.

 

 

آثار امیر عباس محسنی

این بازیگر در فیلم سینمایی «پوپک و مش ماشاالله»، فیلم‌های ویدئویی «در سایه مادر»، «من خودمم»، «شهر در امن و امان است»، «ورود به جزیره»، تله فیلم‌های «گروگان»، «سایه بر خورشید» و سریال‌هایی چون «پنجره»، «آسمان من» و «روبیک» ایفای نقش کرده بود.

علت درگذشت محسنی

امیرعباس محسنی؛ بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته، ۲۸ تیرماه بر اثر سکته مغزی درگذشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: