صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۳۱ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 22
کد خبر: ۹۶۲۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

قیمت رانا پلاس و سورن پلاس کارخانه

قیمت خودرو به ویژه قیمت رانا پلاس ایران خودرو و قیمت سمند سورن پلاس تغییراتی در تیرماه داشته است. در ادامه اما قیمت کارخانه رانا پلاس و قیمت کارخانه سورن پلاس را بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر قیمت خودرو در بازار خودرو تغییراتی داشته است.قیمت کارخانه رانا پلاس ایران خودرو 180 میلیون و 391 هزار تومان است. همچنین قیمت کارخانه سورن پلاس 204 میلیون 257 هزار تومان اعلام شده است. علاوه بر این  قیمت رانا پلاس ایران خودرو در بازار در اوایل تیر 211 میلیون تومان بود که در روز گذشته به 225 میلیون رسیده است. قیمت سمند سورن پلاس در بازار  اوایل تیر 275 میلیون تومان اعلام شده بود اما در 29 تیر به 287 میلیون تومان رسیده است. رانا پلاس و سورن پلاس در پیش فروش های ایران خودرو عرضه شده است که قیمت خرید این خودرو برای یک سال پس از تولید مبلغ پرداختی علی الحساب خرید از کارخانه 102 میلیون تومان اعلام شده است. همچنین برای خرید سورن پلاس تحویل یک سال بعد مبلغ پرداختی علی‌الحساب خرید از کارخانه 90 میلیون تومان اعلام شده است.

 

مدل خودرو قیمت(ریال)
 پلاس رانا 1,803,918,000 
 رانا پلاس با موتور TU5P  1,934,227,000
پلاس سورن 2,042,570,000

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرمین
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
جالبه ایران خودرو و سایپا میگن قیمت ما باید تفاوت ۵ درصدی با حاشیه بازار داشته باشد و خود شرکتها با عرضه پایین تقاضا را بالا نگه داشته و مدام شاهد گرانی خودرو هستیم و شورای رقابت نمی پرسه چرا کمتر از نیاز خودرو وارد بازار میکنید اما توی قیمت گذاری سعی میکنه به قیمت بازار نزدیک کنه!
سپهر
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
راناپلاس کجا این قیمت میخرن؟ من یک ماه گذاشتم ۲۰۵ میلیون کسی نمیخره
اگر خریدار هست تماس بگیرید