صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 24
کد خبر: ۹۶۳۷۹

مشخصات و قیمت گوشی پوکو f3 gt شیائومی

ساعاتی قبل پوکو که یکی از زیر مجموعه های شرکت شیائومی محسوب میشود در کشور هند از گوشی poco f3 gt رونمایی کرد. مشخصات و قیمت گوشی پوکو f3 gt در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش راهبرد معاصر، روز گذشته پوکو که یکی از زیر مجموعه های شرکت شیائومی محسوب می شود در کشور هند از گوشی poco f3 gt  رونمایی کرد. این گوشی همان ردمی k40 کیمینگ ادیشن است که ماه ها قبل راهی بازار چین شد ولی حالا با نام جدید در سه ماهه  سوم سال جاری در بازار هند عرضه می شود و به دست کاربران هندی می رسد . در این مطلب مشخصات و قیمت گوشی f3 gt  را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

مشخصات و قیمت گوشی f3 gt شیائومی

 

به نظر می‌رسد که گوشی POCO F۳ GT ری‌برند شده نسخه گیمینگ گوشی ردمی K۴۰ است که چند ماه پیش وارد بازار چین شد. گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که گوشی جدید شرکت POCO در ۱۰ روز اول ماه آگوست در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، بنابراین این احتمال وجود دارد که عرضه این گوشی طی چند هفته آینده در بازار هند آغاز شود.

گوشی POCO F۳ GT دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی +OLED FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و فناوری پانچ هول است. این گوشی به تراشه دایمنسیتی یکهزار و ۲۰۰ مجهز خواهد بود و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR۴x و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS ۳.۱ همراه است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵ هزار و ۶۵ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.این گوشی مانند وان‌پلاس نورد ۲ که دیروز معرفی شد از چیپست Dimensity 1200 مدیاتک بهره می‌برد.
 
 
با توجه به اینکه این یک گوشی گیمینگ است، اطراف ماژول دوربین چراغ‌های LED تعبیه شده که جذابیت بدنه را دوچندان کرده است. این چراغ‌ها همچنین می‌توانند برای نوتیفیکشن‌ها و نشانه‌گر مربوط به شارژ انجام وظیفه کنند. بر روی فریم این گوشی دکمه‌هایی تعبیه شده که تجربه‌ی کاربری برای گیمینگ را بهبود می‌بخشد.
 

دوربین سلفی به کار رفته روی نمایشگر گوشی POCO F۳ GT دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱، GPS، کارت حافظه microSD، پورت USB-C و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. قیمت گوشی POCO F۳ GT در بازار هند تقریباً بین ۳۳۲ تا ۳۹۹ دلار ارزیابی شده است.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: