صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 26
کد خبر: ۹۶۶۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

شرایط فروش مرحله سوم خودرو شاسی بلند FMC SX5 +جزییات

به تازگی شرکت خودرو سازی فردا شرایط مرحله سوم فروش جدید FMC SX5 را اعلام کرده و این کراس اوور را با مدل 1400 به فروش می رساند.
به گزارش راهبرد معاصر، مرحله جدید پیش فروش FMC SX5  همچنان با قیمت قطعی و با شرایطی مانند گذشته برگزار می شود. در این طرح فروش برای مشتریان تخفیف نقدی 20 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است. در حال حاضر قیمت مصوب fmc sx5  توسط شرکت خودرو سازی فردا 629 میلیون تومان اعلام شده است اما در طرح پیش فروش، قیمت قطعی این کراس اوور با احتساب تخفیف نقدی 609 میلیون تومان در نظر گرفته می شود. زمان تحویل خودرو FMC SX5، چهار ماه (120روزه) اعلام شده و سود مشارکت 18 درصد برای خریداران تعیین شده است. 
 
 
مدل خودرو  قیمت خودرو تخفیف طرح فروش قیمت پس از کسر تخفیف

فردا SX5

629.000.000 20.000.000 609.000.000
پیش پرداخت زمان ثبت نام پرداخت مرحله دوم دو ماهه سود مشارکت  پرداخت زمان تحویل
249.500.000 117.800.000 18% الباقی مبلغ (پس از کسر سود مشارکت)
 
 
 
 
بر اساس این گزارش شرکت خودروسازی فردا در ۱۳ شهر نمایندگی دارد و با ۱۴ عاملیت مستقل فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات خود خدمات می‌دهد. گارانتی FMC SX۵ به مدت ۴ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر تعیین شده و خدمات پس از فروش این کراس اوور جدید در عاملیت‌های اختصاصی خودروسازی فردا و نمایندگی‌های گروه خودرویی GBG که بیش از ۱۰۰ شعبه را در کشور دارند، به مشتریان ارائه می‌شود.
  

 

هرآنچه از فردا SX۵ باید بدانیم

 
 
طراحی بدنه SX۵
خودرو SX۵ فردا موتورز با طراحی مدرن خود با قدرت به میدان رقابت کراس اورر‌های بازار ایران پا گذاشته است. جلوپنجره عریض، چراغ‌های کشیده و زیبا به همراه دیلایت و ورودی‌های خاص هوای روی سپر در کنار خطوط روی بدنه علاوه بر به روز بودن، چهره‌ای خاص و منحصربفرد به محصول جدید خودروسازی فردا بخشیده است. علاوه بر این طراحی صندلی چرم با دو رنگ قرمز و سیاه، فرمان با طرح اسپرت و رینگ آلومینیومی به کار رفته در این محصول، آن را برای افرادی که به دنبال ظاهر مدرن و اسپرت خودرو هستند، به انتخابی مناسب بدل کرده است.
البته تنها این ظاهر زیبا نیست که از SX۵ یک خودرو مقبول ساخته، بلکه آپشن‌هایی مانند سانروف برقی قابل تنظیم، کروز کنترل، سیستم مولتی مدیا با مانیتور ۸ اینچ لمسی و فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع هم این خصیصه را تأیید می‌کنند.
کراس اوور فردا، امکاناتی دیگر نظیر دوربین دنده عقب، انتخاب حالت رانندگی Sport / Snow، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، اتصال تلفن همراه، کنترل سرویس‌های خودرو از طریق سیستم مولتی مدیا، آینه‌های جانبی تاشو با تنظیم برقی، سیستم کنترل فشار باد تایر‌ها و کامپیوتر سفری نیز در اختیار راننده قرار می‌دهد.



مشخصات فنی فردا SX۵
خودرو فردا SX۵ که از موتور ۱.۶ لیتری ۴A۹۲ میتسوبیشی نیرو می‌گیرد، ۱۲۳ اسب بخار قدرت دارد و به این ترتیب قوی‌ترین پیشرانه ۱.۶ تنفس طبیعی بازار خودرو ایران متعلق به کراس اوور جدید خودروسازی فردا است. این موتور با اتصال به گیربکس اتوماتیک CVT نیروی خود را به چرخ‌های خودرو منتقل می‌کند. برای کنترل بیشتر راننده بر ضرایب دنده، گیربکس SX۵ به تیپ ترونیک هم مجهز است. فرمان برقی خودرو هم با شعاع گردش مناسب، راحتی قابل قبولی حین رانندگی ایجاد می‌کند و به کنترل بهتر خودرو در فضا‌های شهری پرترافیک کمک شایانی می‌کند.
از دیگر مشخصات خودرو SX۵ می‌توان به سیستم تعلیق مک فرسون اشاره کرد که علاوه بر پایداری بیشتر و استهلاک کمتر، باعث راحتی سرنشینان در زمان تردد می‌شود. در کنار همه این موارد، Farda SX۵ با استاندارد آلایندگی یورو ۵ جزء دسته هواداران محیط زیست است.
 
 

ایمنی Farda SX۵
کراس اوور کامپکت و اقتصادی فردا موتورز با امکاناتی مانند سیستم توزیع نیروی خودرو EBD و ترمز‌های کمکی ASR و TCS، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP، سیستم کمک حرکتی در سربالایی Uphill Assistance یک سواری راحت و ایمن برای راننده و سرنشینان به ارمغان می‌آورد. در کنار این امکانات هشدار کمربند سرنشینان، قفل مرکزی، قفل خودکار درب‌ها هنگام حرکت و ایزوفیکس صندلی کودک آرامش خاطر خانواده‌ها برای جابجایی کودکان درون خودرو را ایجاد می‌کند و در نهایت سیستم ایمنی فرمان در هنگام تصادفات از امنیت جانی راننده حین حوادث رانندگی حفاظت خواهد کرد.
 


امکانات رفاهی SX۵
کراس اوور کامپکت شهری فردا با فاصله محور‌های مناسبی که دارد فضایی مناسب برای نشیمن در اختیار مسافرین خود قرار می‌دهد. صندوق عقب پرحجم آن هم که یکی از بزرگترین فضا‌های صندوق عقب در میان خودرو‌های هم رده SX۵ است و فضای کافی برای چیدمان وسایل دارد، یکی از آپشن‌های جذاب برای خانواده‌ها به حساب می‌آید. سیستم تهویه مطبوع الکتریکی با فیلتر مجزا، چراغ هدایت مسیر و اتولایت از دیگر امکانات رفاهی موجود در خودرو جدید خودروسازی فردا است.


شرایط فروش فردا SX۵
قیمت خودرو اتوماتیک SX۵ که در اتومبیل سازی فردا داخلی‌سازی شده و در حال عرضه به بازار است ۶۲۹ میلیون تومان است و در طرح ویژه فروش با تخفیف ۲۰ میلیون تومانی و سود مشارکت ۱۸ درصدی به مشتریان عزیز عرضه خواهد شد. علاوه بر تخفیف در نظر گرفته شده کلیه هزینه‌های بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری بر عهده خودروسازی فردا خواهد بود.
دفتر مرکزی فرداموتورز در خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سلمان واقع شده و علاقمندان به خرید SX۵ می‌توانند از شوروم و محصولات شرکت دیدن کرده و یا با تماس با شماره ۴۸۶۴۵۰۰۰-۰۲۱ از جزئیات شرایط فروش خودرو SX۵ مطلع شوند.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمیدکامیاب
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
سلام‌خسته‌نباشید‌خودروکاس‌اوو‌مخوام