صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 26
کد خبر: ۹۶۶۸۴

ماجرای درگیری نکونام و پورموسوی

درگیری نکونام و پورموسوی از شب گذشته به اخبار جنجالی فوتبال لیگ برتر تبدیل شده است.

به گزارش راهبرد معاصر ماجرای درگیری نکونام و پورموسوی مربوط به مصاحبه جنجالی موسوی پور در نشست مطبوعاتی پس از شکست سرمربی نفت ابادان به جواد نکونام سرمربی خوزستان تاخته است. موسوی پور نکونام را متهم به جادوگری کرده و گفته است اجازه نخواهد داد او به سرمربی گری در خوزستان ادامه دهد.  در این میان جواد نکونام در واکنش به اتهام موسوی پور و استفاده از واژه جادوگر گفته است: تا به حال از این کارها نکرده ام. فولادخوزستان دریشب  در دیداری حساس موفق شد به برتری دو بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان برسد و خود را به رده پنجم برساند. پس از اتهامات موسوی پور، سعید آذری مدیرعامل فولاد و همچنین برخی از بازیکنان فولاد از نکونام دفاع کرده اند.

 

 

مصاحبه باورنکردنی پوموسوی علیه نکونام

پورموسوی در نست مطبوعاتی گفت: این قول را به شما می‌دهم از امشب با تمام وجودم مقابل جواد نکونام می‌ایستم و نمی‌گذارم دیگر در این استان مربیگری کند. چون به من که فرزند خوزستانم در حضور همه توهین کرد. خیلی جالب است که داور چهارم بزدل بود و این را شنید و به داور نگفت! اما من از خودم دفاع کردم و جواب بی احترامی اش را با بی احترامی دادم و از مردم عذرخواهی می‌کنم. این کجای فوتبال بوده است؟ نیاز بود بعد دوسال یک کسی تووی دهنش بزند. چرا فقط مقابل تیم‌های خوزستانی توهین می‌کنند. حرف خودشان است بیست هفت هفته طلسم نشکسته. من نمی‌دانم خودشان می‌گویند.

او ادامه داد: ایشان دو سال به تمام مسئولان استان تاخت، به مربیان و بازیکنان خوزستان بی احترامی کرد، برای کسانی که روی نیمکت تیم نکونام هستند، حرفی نمی زنند خیلی متأسفم. امروز آنها جزو کسانی بودند که به من بی احترامی کردند.

قضاوت داور بی نقص بود

او با اشاره به جنجال های ایجاد شده گفت: چه اتفاقی می افتد که وقتی گل دوم را به ثمر می رسانند، به من بی احترامی و توهین می کنند. همه دیدند و شنیدند. خیلی جالب است، می گویند که ما به داور گفته ایم. البته قضاوت آقای حاج ملک بی نقص بود و من به ایشان تبریک می گویم. خیلی خوب سوت زد. خودش و کمک هایش عملکرد خوبی داشتند اما من از داور چهارم گله مند هستم.

 نکونام باید به کمیته اخلاق احضار شود

پورموسوی درخصوص اینکه نکونام چه توهینی به او کرده است، گفت: ایشان به من توهین کردند و گفتند جادوگر. کمک هایش نیز تأیید کردند. ایشان (نکونام) باید به کمیته اخلاق بیایند و این را ثابت کنند. من پیراهن مشکی با دکمه سفید می پوشم، آرشیوتان را در دو سال گذشته نگاه کنید، بجز بازی گذشته، خودش (نکونام) در چند بازی پیراهن مشکی با آرم قرمز پوشیده است؟ من بعد از مدت ها پیراهن مشکی با دکمه سفید پوشیدم. با این لباس باختم، هفته های قبل هم باختم و سال قبل با همین لباس و با پارس جنوبی سقوط کردم. اما ایشان در این زمین همیشه با این پیراهن بازی کرده است.

 

پاسخ نکونام به صحبت های موسوی پور

نکونام درخصوص حرف های سیروس پورموسوی در نشست خبری گفت: من متوجه نشدم چه اتفاقاتی در آن صحنه رخ داد، در یک اعتراضی من هم وارد شدم که کارت زرد گرفتم، بعد از آن به کمک داور گفتم که اشتباه از من شنیدید و فکر کردید من چیزی گفتم که من نگفتم. قانون می‌گوید که اگر اشتباه بشوند و متوجه نشوند، باید به سرمربی کارت زرد بدهند که من اشتباهی کارت گرفتم. طبیعی است که در این گرمای طاقت‌فرسا چنین اشتباهاتی رخ بدهد.وی در پایان  در پاسخ به اینکه درباره استفاده از واژه جادوگر در کنار زمین،با جمع کردن صورتش واکنش جالبی داشت و گفت: خیر؛ من تا به حال از این کارها نکردم.

 

 

حمایت اینستاگرامی فولادی‌ها از نکونام

تیم فولادخوزستان موفق شد شب گذشته در دیداری حساس برابر صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و خود را به رده پنجم برساند.دیدار شب گذشته البته با جنجال به پایان رسید، جایی که پورموسوی به یکباره از کوره در رفت و درگیری لفظی با نکونام پیدا کرد. البته این پایان کار این دیدار نبود و صحبت‌های تند سید سیروس پورموسوی و پاسخ نرم جواد نکونام در کنفرانس خبری به این آتش افزود.سعید آذری مدیرعامل فولاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود حسابی پشت سرمربی و فرمانده تیمش در آمد. بازیکنان فولاد نیز به ماجرای دیشب واکنش نشان دادند و با انتشار استوری‌های مشترک از سرمربی خود حمایت کردند تا در آستانه دیدار پایانی لیگ برتر و دیدار نیمه نهایی برابر ملوان در جام حذفی اتحاد خود را نشان بدهند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: