صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 27
کد خبر: ۹۶۷۷۵

تفاضل گل پرسپولیس و سپاهان چقدر است؟

پرسپولیس و سپاهان که در جدول لیگ برتر ایران در بالای جدول قرار دارند در نبردی تنگاتنگ برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر قرار گرفته اند و تفاضل گل اندک پرسپولیس و سپاهان این رقابت را شدید تر نموده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ با پایان یافتن هفته 29 لیگ برتر  تفاضل گل پرسپولیس و سپاهان مشخص شد که نشان می دهد هر کدام از دو تیم پرسپولیس و سپاهان که دو تیم بالای جدول لیگ برتر هستند احتمال قهرمانی این دور مسابقات لیگ برتر ایران را دارد. البته ذکر این نکته که محمد رضا مهدوی بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در گفتگو با تسنیم به این مطلب اشاره کرد که باز‌ی‌های پیش روی این تیم در بیستمین دوره لیگ برتر آسان‌تر از سپاهان است گفت که شاگردان گل‌محمدی شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.

 

 

تفاضل گل پرسپولیس و سپاهان

تا پایان هفته 29 لیگ برتر تفاضل گل پرسپولیس +31 و تفاضل گل سپاهان +28 است.


پرسپولیس و سپاهان نبردی شانه به شانه با هم دارند و کار قهرمان لیگ به هفته پایانی کشیده شد.پرسپولیسی ها با برد مثابل تراکتورسازی 67 امتیازی شدند و سپاهان هم با پیروزی دردربی اصفهان همچنان با دو امتیاز کمتر منتظر لغزش پرسپولیس در هفته پایانی است.

 

در هفته پایانی پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف پیکان می رود و سپاهان هم در ورزشگاه آزادی میهمان استقلالی است که با فرهاد مجیدی رو نوار برد قرار دارد. پرسپولیس اگر بازی را بررد که کار تمام است و قهرمان لیگ برتر است اما اگر بازی پرسپولیس مقابل پیکان مساوی شود و در آن سمت سپاهان بتواند استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد هر دو تیم 65 امتیازی می شوند و کار به تفاضل گل می رسد.


تا پایان هفته 29 لیگ برتر تفاضل گل پرسپولیس +31 و تفاضل گل سپاهان +28 است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: