صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۴۹
  • سه‌شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 20 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 28
کد خبر: ۹۶۹۶۶

همسر سروش صحت کیست؟

سروش صحت متولد سال 1344 در اصفهان میباشد، سروش صحت بازیگر ، نویسنده ، کارگردان و طنز پرداز سینما و تلویزیون میباشد.

به گزارش راهبرد معاصر سروش صحت همسر سارا سالار نویسند رمان احتمالاً گم شده ام و برنده جایزه هوشنگ گلشیری است. سروش صحت بازیگر ، نویسنده ، کارگردان و طنز پرداز سینما و تلویزیون میباشد. سروش صحت متولد سال 1344 در اصفهان میباشد. سروش صحت فوق لیسانس آلودگی شیمیایی دریا از دانشگاه آزاد است. سروش صحت با مجموعه جنگ 77 مهران مدیری در سال 1377 پا به عرصه هنر گذاشت و به شهرت رسید و همزمان در همان برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد.

سروش صحت همسر سارا سالار نویسند رمان احتمالاً گم شده ام و برنده جایزه هوشنگ گلشیری است. سروش صحت بازیگر ، نویسنده ، کارگردان و طنز پرداز سینما و تلویزیون میباشد. سروش صحت متولد سال 13 44 در اصفهان میباشد. سروش صحت فوق لیسانس آلودگی شیمیایی دریا از دانشگاه آزاد است. سروش صحت با مجموعه جنگ 77 مهران مدیری در سال 1377 پا به عرصه هنر گذاشت و به شهرت رسید و همزمان در همان برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد.

سروش صحت فوق لیسانس آلودگی شیمیایی دریا از دانشگاه آزاد است. با مجموعه جنگ 77 مهران مدیری در سال 1377 پا به عرصه هنر گذاشت و به شهرت رسید و همزمان در همان برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد./افکار

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: