صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 29
کد خبر: ۹۷۰۱۸

۲۰۰۰۱۳۲ شماره کجاست؟

۲۰۰۰۱۳۲ شماره کجاست؟ این سوالیست که این روزها برای عموم مردم پیش آمده است که در این خبر به آن می پردازیم.

به گزارش راهبرد معاصر ۲۰۰۰۱۳۲ شماره کجاست؟ این شماره پیامکی متعلق به ستاد خبری مجلس است و مردم در صورت داشتن درخواست عمومی ، انتقادات و یا پیشنهادات میتوانند به این شماره پیامک بزنند و یا با شماره 132 تماس حاصل فرمایند. از سال 94 وب‌سایت www.132.parliran.ir نیز برای ثبت انتقادات و یا پیشنهادات راه اندازی شد.

شماره ۲۰۰۰۱۳۲ متعلق به ستاد خبری قوه مقننه و مجلس است که با شماره تماس ۱۳۲ آماده دریافت پیشنهادات و شکایات مردمی و سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۳۲ به همراه وب‌سایتی به آدرس www.132.parliran.ir برای طرح انتقادات و نظرات مردمی در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد.

 

شماره ۲۰۰۰۱۳۲ متعلق به ستاد خبری قوه مقننه و مجلس است که با شماره تماس ۱۳۲ آماده دریافت پیشنهادات و شکایات مردمی و سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۳۲ برای طرح انتقادات و نظرات مردمی در سال ۱۳۹۴ در زمان ریاست علی لاریحانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

 

با افتتاح این ستاد خبری گزارش ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات از طریق شماره گیری سامانه ۱۳۲ دریافت می شود.


۲۰۰۰۱۳۲ شماره پیامکی انتقادات و شکایات به مجلس

همچنین سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۱۳۲ و وب سایت ۱۳۲٫parliran.ir آماده دریافت گزارشات، شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سال ۹۴ ستاد خبری قوه مقننه را افتتاح کرد و برای کارکنان و کارشناسان این بخش آرزوی موفقیت کرد.

سیدمحمدمهدی صدیقی رئیس حراست مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد خبری نهاد قانونگذاری برای ارائه خدمات به مردم و افزایش ارتباط بین مردم با مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

نکته کلیدی این ستاد این است که تمام مردم از سراسر کشور بدون نیاز به کد با شماره ۱۳۲ می‌توانند تماس بگیرند.

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: