صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 03
کد خبر: ۹۷۵۱۸

فرکانس موج پخش زنده مراسم تنفیذ ریاست جمهوری

مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری آیت الله رئیسی تا دقایقی دیگر برگزار خواهد شد. فرکانس موج پخش زنده مراسم تنفیذ ریاست جمهوری از رادیو گفتگو را در ادامه این مطلب برایتان آورده ایم.

به گزارش راهبرد معاصر ، مراسم تنفیذ ریاست جمهوری، دروه سیزدهم صبح امروز سه شنبه 12 مرداد در دفتر  مقام معظم رهبری تا دقایقی دیگر برگزار خواهد شد. پخش زنده مراسم تنفیذ ریاست جمهوری به صورت زنده از رادیو گفتگو به روی آنتن می رود. در این مراسم که با حضور مسئولان نظام و شخصیت های لشگری و کشوری برگزار می شود و به صورت زنده از طریق صدا و سیما و شبکه های برون مرزی پوشش داده می شود  وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری انتخابات 1400 ارائه می کند و سپس متن حکم ریاست جمهوری قرائت  می شود. در ادامه این مراسم پس از سخنرانی رئیس جمهور منتخب رهبر معظم انقلاب سخنرانی خواهند داشت. 

 

فرکانس موج پخش زنده مراسم تنفیذ ریاست جمهوری

 

در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری منتخب ملت ایران توسط رهبر معظم انقلاب به سمت ریاست جمهوری منصوب می شودکه این مراسم به صورت زنده از رادیو گفت وگو به روی آنتن زنده می رود علاقه مندان رادیو گفت وگو می توانند این برنامه را روی موج اف ام ردیف 103.5 مگاهرتز و به صورت تصویری از طریق ایلیکیشن اییرانصدا بروی تلفن همراه همچنین پایگاه اطلاع رسانی رادیو گفت وگو به نشانی www.radiogoftogoo  دریافت کنند. 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: