صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 03
کد خبر: ۹۷۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

روز و ساعت کشتی حسن یزدانی المپیک ۲۰۲۰

ساعت کشتی حسن یزدانی در المپیک اعلام شد. کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو از ساعت 6:30 صبح چهارشنبه  13 مرداد آغاز می شود.

به گزارش راهبرد معاصر حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی قرار است چهارشنبه 13 مرداد به مصاف رقیبان خود برود. ساعت کشتی حسن یزدانی در المپیک توکیو اعلام شده است و نخستین کشتی حسن یزداتی در المپیک توکیو ساعت 6:30 صبح خواهد بود. حسن یزدانی در وزن 86 کیلو گرم رقابت خواهد کرد و یکی از امیدهای تیم کشتی ایران برای دریافت مدال در المپیک توکیو به حساب می آید.

 

 

ساعت کشتی حسن یزدانی در المپیک

ساعت مسابقه حسن یزدانی مشخص است. ساعت کشتی حسن یزدانی در المپیک در مرحله یک هستم و یک چهارم نهایی از ساعت 6:30 صبح فردا 13 مرداد آغاز می شود. در صورت صعود به مرحله بعد، زمان مرحله نیمه نهایی کشتی حسن یزدانی در المپیک توکیو ساعت 13:45 دقیقه خواهد بود.

 

 

رقبای حسن یزدانی در رقابت های کشتی المپیک

 سه شنبه 12 مرداد 1400 با برگزاری قرعه کشی، حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی رقبای خود را شناخت. حسن یزدانی که دارنده مدال طلای المپیک است و در وزن 86 کیلوگرم کشتی می گیرد در دور اول به مصاف  جاورایل شاپیف از ازبکستان می‌رود. در صورت پیروزی یزدانی در دور اول یزدانی در دومین مبارزه خود به مصاف برنده استفان ریچموت از سوییس و فاتح بنفردجلاح از الجزایر خواهد رفت. دیوید تیلور رقیب اصلی حسن یزدانی است اما امکان رویارویی آنها تا فینال وجود ندارد.

 

 

رقیب اصلی کشتی حسن یزدانی در المپیک توکیو

بسیاری رقیب اصلی کشتی حسن یزدانی در المپیک توکیو را تیلور آمریکایی می داند. تیلور و حسن یزدانی هر دو در وزن 86 کیلوگرم کشتی می گیرند و برخی معتقدند بازی این دو با هم در المپیک توکیو از حساسیت ویژه ای برخوردار است و می تواند جذابیت ویژه ای برای تماشاچیان داشته باشد. این دو قرار است برای سومین بار به مصاف هم بروند. اولین کشتی این دو کشتی گیر در مسابقات جام جهانی کرمانشاه برگزار شد که تیلور توانست یزدانی را شکست بدهد. او سال بعد در دور بعد جام جهانی نیز توانست یزدانی را شکست دهد.

 

 

بیوگرافی حسن یزدانی گشتی گیر

حسن یزدانی گشتی گیر ایرانی متولد دی ماه سال 1373 است که در جویبار به دنیا آمده است. او در سال 90 برای اولین بار به عضویت تیم ملی نوجوانان در آمد و در ورن 50 کیلوگرم به رقابت پرداخت و در مسابقات جهانی نوجوانان به مدال نقره دست یافت. حسن یزدانی مدال طلای المیپک ریو 2016 را نیز در کارنامه افتخارات خود دارد.

 

فلیم/ صحبت های یزدانی پس از رسیدن به توکیو

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهیم یزدانی
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
با سلام بعد از خیلی جستجو نتوانستیم ساعت کشتی رضا یزدانی را با تیلور آمریکائی چه ساعتی است