صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 03
کد خبر: ۹۷۵۹۰

زمان و ساعت کشتی محمدرضا گرایی فینال المپیک ۲۰۲۰

محمدرضا گرایی  با پیروزی بر حریفانش به فینال وزن 67 کیلوگرم رسید. حالا زمان فینال محمدرضا گرایی ظهر فردا ساعت 15 اعلام شده است.

به گزارش راهبرد معاصر محمدرضا گرایی فرنگی کار ایرانی در جریان رقابت های کشتی المپیک توانست با برتری مقابل حریفانش به فینال کشتی وزن 67 کیلوگرم المپیک توکیو صعود کند. زمان فینال محمدرضا گرایی ظهر فردا چهارشنبه ساعت 15 اعلام شده است و او قرار است برای کسب مدال طلا به مصاف کشتی گیر اوکراینی برود. تا این لحظه کسب مدال نقره او قطعی است.

 

 

جزئیات کشتی فینال محمدرضا گرایی

محمدرضا گرایی امروز توانست بر حریف گرجستانی خود راماز زوئیدزه با نتیجه 6 بر یک پیروز شود و به فینال کشتی 67 کیلوگرم صعود کرد. گرایی در دور نخست مقابل جولیان هورتا از کلمبیا پیروز شد. دومین بازی او مقابل فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان بود که  توانست در مبارزه ای نفس گیر او را شکست دهد و به نیمه نهایی راه یابد. او حالا به اولین فینالیست کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو تبدیل شده است.

 

 

محمدرضا گرایی کیست؟

محمدرضا گرایی پنجمین و آخرین کشتی گیر فرنگی ایران در المپیک توکیو 2020 است که توانسته است با شکست حریف گرجستانی خود به فینال این رقابت ها برسد. او همچنین برادر کوچکتر محمدعلی گرایی کشی گیر ایرانی است. او دارند مدال طلای زیر 23 سال جهان، مدال طلای جوانان و نقره زیر 23 سال جهان است.

 

 

کشتی گیران فرنگی ایران در المپیک توکیو

ایران در المپیم توکیو 5 کشتی گیر فرنگی داشت.محمد علی گرایی برایر محمدرضا گرایی در وزن 77 کیلیوگرم، علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم، امین میرزاده در وزن 130 کیلوگرم و محمد هادی ساروی در ورن 97 کیلوگرم و محمدرضا گرایی در وزن 67 نمایندگان ایران هستند. از میان آنا نجاتی و میرزازاده نتوانستند به مدال دست یابند. ساروی هم امروز توانست به مدال برنز دست یابد. محمد رضا گرایی هم تا به الان مدال نقره خود را قطعی کرده است.

 

 

فیلم/ خلاصه کشتی محمدرضا گرایی مقابل حریف گرجستانی

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: