صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۹ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 03
کد خبر: ۹۷۵۹۷

گلر پرسپولیس هدف بعدی سپاهان

اتفاق‌هایی که در دو بازی پرسپولیس مقابل ماشین سازی و پیکان رخ داد، باعث شده تا اخباری درباره احتمال قطع همکاری پرسپولیس با دروازه‌بانش در برخی رسانه‌ها منتشر شود.

به گزارش راهبرد معاصر دروازه‌بان شماره یک قرمزها، در اولین فصل حضورش در این تیم عملکرد قابل قبولی داشت و در 29 مسابقه توانست 17 کلین‌شیت داشته باشد تا از این نظر، بهترین آمار را در بین دروازه‌بان‌های لیگ برتری ثبت کند منتهی همانطور که دیروز برایتان نوشتیم، اتفاق‌هایی که در دو بازی پرسپولیس مقابل ماشین سازی و پیکان رخ داد، باعث شده تا اخباری درباره احتمال قطع همکاری پرسپولیس با دروازه‌بانش در برخی رسانه‌ها منتشر شود.

 

بر اساس برخی خبرهای غیررسمی، دروازه‌بان پرسپولیس از دو تیم ثروتمند لیگ پیشنهاد دارد. سپاهان که هنوز نتوانسته جانشین پیام نیازمند را پر کند، گویا به دنبال رشید مظاهری است اما نتوانسته با رشید مظاهری به توافق برسد و هنوز معلوم نیست محمدرضا اخباری مسافر اصفهان خواهد شد یا نه. در چنین شرایطی گفته شده نایب قهرمان لیگ بیستم به لک پیشنهاد داده که فصل آینده در اصفهان به فوتبالش ادامه دهد و اخبار غیررسمی حکایت از آن دارد که پیشنهاد سپاهان به لک بیشتر از رقم قرارداد او با پرسپولیس است.

 

گل گهر سیرجان هم دیگر تیمی است که گویا روی حامد لک نظر دارد. امیر قلعه‌نویی که از وضعیت گلرهای تیمش رضایت ندارد به دنبال این است که در نقل و انتقالات تابستانی یک دروازه‌بان سرشناس بگیرد تا فصل بعد بتواند برای در کورس بودن با حریفانش رقابت کند و حداقل بتواند سهمیه آسیا را بگیرد.

 

این اخبار در حالی منتشر شده که قرارداد لک با پرسپولیس دو ساله است و گفته می‌شود مشکلاتی که بین او و کادر فنی تیمش به وجود آمده بود حل شده و بعد از آنکه کریم باقری اعلام کرد اتفاقات بازی پیکان – پرسپولیس همان شب تمام شد و از دست هیچکس ناراحت نیست، گویا این احتمال وجود دارد که یحیی گل‌محمدی یک فرصت دیگر به دروازه‌بان تیمش بدهد و حامد لک فصل آینده هم دروازه بان پرسپولیس خواهد بود.

 

باشگاه و همین طور کادر سرپرستی و فنی پرسپولیس معتقد هستند در مورد اتفاقات رخ داده در جشن قهرمانی پرسپولیس بیش از حد بزرگنمایی شده و اتفاقات به آن شکلی که مطرح شده نبوده است. البته شرکت نکردن کریم باقری درجشن قهرمانی پرسپولیس، خودش نشان همه چیز را نشان می دهد./منیبان

برچسب ها
مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: