صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 04
کد خبر: ۹۷۶۱۵

۵ ستاره پرسپولیس در مسیر جدایی+ اسامی

باشگاه پرسپولیس در پی مشکلات مالی و عدم توافق با برخی از بازیکنان برای تمدید قرار داد به احتمال جدايى ٥ ستاره پرسپوليس اعتراف کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ معاون و سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی به بخشی از مشکلات مالی تیمش اشاره کرد و به زبانی سربسته اعلام کرد پولی برای تمدید قرارداد ۵ ستاره پرسپولس ندارند.


احمد نوراللهی، وحید امیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا و مهدی شیری ۵ بازیکنی هستند که بعد از بازی با پیکان قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسیده است. این بازیکنان می توانند به راحتی به هر تیمی که دلشان بخواهد بروند اما یحیی گل‌محمدی دوست دارد آنها را حفظ کند. با این وجود این ۵ بازیکن هنوز نتوانسته اند با باشگاه به توافق برسند.


با توجه به اینکه قرارداد این بازیکنان با پرسپولیس به اتمام رسیده بنابراین طبیعی است برای ماندن یا تمدید قرارداد، اول باید با آنها تسویه حساب صورت گیرد. باشگاه پرسپولیس تاکنون ۷۵ درصد از مبلغ قرارداد فصل تازه به اتمام رسیده را به بازیکنان خود پرداخت کرده است. بنابراین ۲۵ درصد از مبلغ قرارداد لیگ بیستم باقی مانده است. ۵ بازیکن پرسپولیس که قراردادشان به پایان رسیده خواسته به حقی دارند. آنها به مدیران باشگاه پرسپولیس تاکید کرده اند ابتدا این ۲۵ درصد باقی مانده به حساب آنها واریز شود تا در ادامه مذاکرات برای تمدید قرارداد انجام شود.

 

در کمال تعجب درحال حاضر باشگاه پرسپولیس پولی برای پرداخت همین ۲۵ درصد در بساط ندارد! به عبارتی ساده تر این ۲۵ درصد و مشکل مالی باشگاه پرسپولیس اولین مانع برای حفظ ۵ بازیکن کلیدی یحیی گل‌محمدی است. این درحالیست که بزرگ ترین دغدغه یحیی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس تمدید قرارداد نوراللهی، امیری، عالیشاه، کامیابی‌نیا و شیری است./خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: