صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 04
کد خبر: ۹۷۶۱۷

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر

استقلال امروز ۱۳ مرداد در بازی جام حذفی مرحله نیمه نهایی به مصاف شاگردان قلعه نویی می‌رود. بازی استقلال گل گهر جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر به شرح زیر است.

به گزارش راهبرد معاصر، بازی استقلال گل گهر جام حذفی امروز 13 مرداد ساعت 19/30 برگزار خواهد شد. استقلال در این بازی جام حذفی تلاش می کند با برتری مقابل شاگردان قلعه نویی ناکامی لیگ برتر را جبران کند. استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر می رود . تیم گل گهر در بازی های لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار گرفت و در جام حذفی به دنبال کسب سهمیه است. فرهاد مجیدی از چهار بازیکن خود در این جدال به دلیل مصدومیت نمی تواند استفاده کند. ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر به شرح زیر است:

حسینی درون دروازه

با توجه به عملکرد خوب حسینی در دیدار قبلی جام حذفی برابر پرسپولیس، به احتمال فراوان وی درون دروازه خواهد ایستاد.
بازی با سه دفاع

فرهاد مجیدی در غیاب عارف غلامی، با سه دفاع سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و محمد حسین مرادمند راهی میدان می‌شود. با وجود مصدومیت غلامی و دور بودن احمد موسوی از تمرین به دلیل ابتلاء به کرونا مجیدی همچنان با سه دفاع بازی خواهد کرد.
کمربند میانی استقلال

در وسط میدان به نظر می‌رسد، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، محمد نادری و آرش رضاوند نفرات اصلی برای این مسابقه باشند. احتمالاً یک یا دو بازیکن دیگر نیز در نیمه دوم جایگزین ۵ مهره میانه میدان آبی‌ها خواهد شد. درخشش متین کریم زاده، سبحان خاقانی و سعید مهری در هفته‌های اخیر می‌تواند آن‌ها را گزینه جدی برای حضور در ادامه مسابقه قرار دهد.
ارسلان در کنار قایدی

به نظر می‌رسد زوج دیاباته - قایدی فصل قبل تا حدود زیادی از بین رفته و فرهاد این بازی بیشتر از قایدی در کنار مطهری و یا آرمان رمضانی بازی خواهد گرفت البته شانس مطهری برای دیدار امشب بیشتر خواهد بود.



ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر سیرجان

حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

 

 

غایبان بازی استقلال گل گهر جام حذفی

آبی‌پوشان تهرانی که در بازی گذشته خود موفق به شکست دادن پرسپولیس در شهرآورد حذفی شده‌اند در صورت غلبه بر شاگردان امیر قلعه‌نویی راهی فینال این رقابت‌ها خواهند شد.

استقلال در شرایطی به مصاف رقیب خود خواهد رفت که نمی‌توانذ از چهار بازیکن خود استفاده کند.

فرشید اسماعیلی و بابک مرادی به دلیل مصدومیت در این جدال حساس غایب هستند، سید احمد موسوی مبتلا به ویروس کرونا شده است و عارف غلامی نیز که در دربی با پارگی رباط صلیبی همراه شد نفراتی هستند که باید تماشاگر عملکرد همبازیان خود باشند.

 

ترکیب احتمالی گل گهر مقابل استقلال

 

تیم گل گهر سیرجان در این فصل از مسابقات لیگ برتر عملکرد خوبی را از خود نشان داد و با هدایت قلعه نویی در رده پنجم جدول قرار گرفت. گل گهری‌ها برای رسیدن به این مرحله تاکنون از سد تیم‌های مس کرمان، پارس جنوبی جم و آلومینیوم اراک گذشته اند و در صورت پیروزی مقابل استقلال گام بزرگی را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، برمی‌دارند
ترکیب احتمالی گل گهر سیرجان برای دیدار با استقلال به شرح زیر است:

بشاگردی، ابراهیمی، سهرابیان، زکیپور، برزای، علیزاده، زنده روح، صادقی، عاشوری، منشا و شاکری.

 

 

پخش زنده بازی استقلال گل گهر جام حذفی



این بازی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی و با قضاوت سید وحید کاظمی آغاز خواهد شد.

 

جام حذفی استقلال - گل گهر ساعت: ۱۹:۳۰ شبکه سه

 

 

تاریخ فینال جام حذفی

 

 

براساس قرعه‌کشی  جام حذفی مسابقات زیر برگزار می‌شود:

* استقلال - گل‌گهر سیرجان (استقلال میزبان خواهد بود)

* فولاد - ملوان (براساس قرعه‌کشی فولاد خوزستان میزبان خواهد بود)

دیدار‌های نیمه‌نهایی در تاریخ ۱۳ مردادماه برگزار خواهد شد. تاریخ فینال جام حذفی هم که پیش از این قرار بود ۱۸ مرداد باشد؛ به دلیل تقارن با اول ماه محرم در تاریخ ۱۷ مرداد برگزار می‌شود. در صورت پیروزی گل گهر مقابل استقلال بازی فینال در کرمان برگزار نخواهد شد.

 

 

نتیجه دیدار های یک چهارم نهایی جام حذفی

 

نتایج مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام حذفی به شرح زیر است:

* پرسپولیس ۰ (۳) - استقلال ۰ (۴)

* فولاد یک (۵) - سپاهان یک (۴)

* گل‌گهر ۳ - آلومینیوم اراک یک

* ملوان صفر (۴) - خیبر خرم‌آباد صفر (۳)

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: