صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 04
کد خبر: ۹۷۶۲۴

پیشنهاد نجومی به بازیکن جراحی شده پرسپولیس

باشگاه صنعتی به نعمتی پیشنهاد نجومی برای یک فصل سیامک نعمتی ارائه داده است این درحالی است که شماره ۸۸ پرسپولیس که پس از عمل جراحی کتف خود نتوانست به دوران اوج بازگردد و هنوز هم دو فصل دیگر قرارداد دارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛  یکی دیگر از بازیکنانی که توجه تیمی صنعتی و متمول را جلب کرده، سیامک نعمتی هافبک ملی پوش پرسپولیس است. این تیم صنعتی که نقشه های زیادی برای فصل آینده دارد و می‌خواهد جام بگیرد دست روی چند بازیکن خوب پرسپولیس از جمله نعمتی گذاشته است.


گفته می‌شود این باشگاه صنعتی به نعمتی پیشنهاد ۱۰ میلیارد تومانی برای یک فصل ارائه داده است. شماره ۸۸ پرسپولیس که پس از عمل جراحی کتف خود نتوانست به دوران اوج بازگردد در حالی این پیشنهاد را دریافت کرده است که هنوز دو فصل دیگر با تیمش قرارداد دارد.


آذرماه سال گذشته نعمتی به همراه مدیر برنامه‌اش مذاکراتی را با جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس داشت اما پس از آن ترجیح داد که سکوت کند و مصاحبه‌ای را با خبرنگاران انجام ندهد. در ادامه مشخص شد این بازیکن قراردادش با پرسپولیس را تا پایان لیگ بیست و دوم تمدید کرده است. بنابراین نعمتی تنها درصورتی قادر به جدایی است که رضایت پرسپولیس را جلب کند./خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: