صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 04
کد خبر: ۹۷۶۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

زمان و ساعت پخش قسمت های جدید سریال گاندو 2

پخش 13 قسمت اول سریال گاندو 2 از 31 تیر ماه آغاز شده است و تا چند روز آینده پخش قسمت های جدید سریال گاندو 2 آغاز شود. در ادامه می توانید ساعت پخش قسمت های جدید سریال گاندو 2 را بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر پخش سریال گاندو 2 در فروردین امسال متوقف و قرار بر این شد تا ادامه پخش آن به بعد از انتخابات  1400 موکول شود. از 31 تیر ماه پخش 13 قسمت ابتدایی گاندو 2  از شبکه 3 سیما از سر گرفته شده است. پخش قسمت های جدید این سریال که از قسمت 14 آغاز می شود به زودی آغاز خواهد شد. تا به امروز 11 قسمت ابتدایی این سریال پخش شده است و تا آغاز قسمت های جدید سریال گاندو 2 دو قسمت دیگر باقی مانده است. البته امشب به دلیل پخش فوتبال نیمه نهایی جام حذفی گاندو 2 پخش نخواهد شد. ساعت پخش قسمت های جدید سریال گاندو 2 همانند سایر قسمت ها ساعت 20:45 دقیقه خواهد بود.

 

 

ساعت پخش تکرار سریال گاندو ۲

تکرار سریال گاندو ۲ در دو نوبت انجام می شود. اولین ساعت پخش تکرار سریال گاندو 2 از شبکه 3 ساعت 2 بامداد است. این سریال همچنین برای دومین تکرار ساعت 9:45 دقیقه صبح از شبکه 3 سیما پخش می شود.

 

توقف پخش قسمت های جدید سریال گاندو 2

سریال گاندو 2 یکی از سریال های نوروزی بود که فروردین ماه 1400 پخش آن از شبکه 3 آغاز شد اما پخش این سریال به تدریج باعث با واکنش هایی از سوی مقامات دولتی وقت همراه شد و همین موضوع سبب شد تا پخش ادامه سریال گاندو 2 به پس از انتخابات موکول شود. سریال گاندو 2 در 40 قسمت ساخته شده است که 13 قسمت از آن عید امسال پخش شد. ادامه این سریال از قسمت 14 خواهد بود که پخش آن به زودی از شبکه 3 سیما آغاز می شود. این سریال هر شب ساعت 20:45 دقیقه از شبکه 3 پخش می شود.

 

 

داستان سریال گاندو 2

سریال گاندو را می توان اولین سریال امنیتی در کشور خواند که فصل اول آن مربوط به پرونده جاسوسی جیسون رضاییان خبرنگار دو تابعیتی ایرانی آمریکایی بود که همزمان با روز اجرایی شدن برجام مبادله شد. در ادامه سریال گاندو 2 هم پرونده چند جاسوس  مرتبط با برجام را به تصویر می کشد. موضوعی که باعث واکنش دولت دوازدهم به این سریال شد و در نهایت به توقف پخش این سریال انجامید. 21 تیر ماه مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم  درباره ساخت ادامه این سریال گفته بود که گاندو 2 مرداد ماه آماده چخش است و دو سه روز از فیلمبرداری آن باقی مانده است.

 

عوامل ساخت سریال گاندو 2

سریال گاندو 2 محصول مووسسه شهید آوینی است. داود بیدل مدیر فیلم و سریال موسسه شهید آوینی درباره سریال گاندو 2 گفته است که ما تلاش کرده این تا اثر دراماتیک در ایران تولیده کنیم و ژانر معمایی و جاسوسی را در کشور احیا کنیم.  کارگردان این سریال جواد افشار، تهیه کننده مجتبی امینی و نویسنده آن آرش قادری است.

 

 

بازیگران سریال گاندو 2

با این که در سریال گاندو 2 بازیگران جدیدی به پروژه پیوسته اند اما بازیگران اصلی گاندو 1 در فصل دوم این سریال همچنان حضور دارند. بازیگران ثبات این سریال عبارتند از داریوش فرهنگ، خسرو شهراز، مجید نوروزی، پندار اکبری، علی افشار، اشکان دلاوری و وحید رهبانی، به اتفاق سوگل طهماسبی، نسرین نکیسا، سید محمدجواد طاهری، علی نعمت اللهی، مهدی عبادتی، ناصر هاشمی، حمید متقی پور، امیرحسین ابراهیمی، عباس محمدی، محبوبه صادقی. شهرام قائدی، حسن میرباقری، محمد مختاری، امیریل ارجمند، شهرزاد کمال زاده و سارا منجزی پور از بازیگران جدید این سریال هستند.

 

فیلم/ تیزر سریال گاندو 2

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
چه مرگی شریف رو دستگیر کردن