صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۸ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 05
کد خبر: ۹۷۸۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

اطلاعیه مهم درباره فوق العاده ویژه فرهنگیان

بر اساس اعلام کانال فرهنگیان آگاه نگارش جدید صدور احکام فوق العاده ویژه فرهنگیان فردا جمعه ۱۵ مردادماه از ساعت ۹ صبح از طریق اف تی پی، در دسترس استان ها قرار می گیرد.

به گزارش راهبرد معاصر کانال فرهنگیان آگاه اطلاعیه مهمی را درباره فوق العاده ویژه فرهنگیان منتشر کرده است. در این اطلاعیه آمده است: ضمن عرض خدا قوت و تشکر از زحمات، به استحضار می رساند باپیگیری‌های مقام عالی وزارت و تلاش‌های صورت گرفته در معاونت محترم برنامه ریزی و مرکز نیروی انسانی، نگارش جدید صدور احکام فوق العاده ویژه همکاران آموزشی (افزایش ۲۱ تا ۲۷ درصد) فردا جمعه ۱۵ مردادماه از ساعت ۹ صبح از طریق اف تی پی، در دسترس استان ها قرار می گیرد.
خواهشمند است با بسیج همکاران حوزه پشتیبانی، زمینه صدور کلیه احکام کارگزینی همکاران فراهم، و نتیجه در حقوق مرداد ماه جاری منعکس شود.
بدهی است با عنایت به حساسیت مسئله و ضرورت هماهنگی همه استان ها در صدور و انتشار احکام کارگزینی و رساندن آن به حقوق مرداد ماه، اهتمام و جدید لازم صورت خواهد گرفت.

از مدیران و روسای محترم انتظار می رود فردا جمعه کارشناسان امور اداری و فناوری رو توجیه تا هنگام دریافت نگارش ،احکام پرسنل صادر شود./ کانال فرهنگیان آگاه

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
چند شده حقوق معلما هروز دارین فوق العاده ميدين رتبه بندى میکنین؟
محمد
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
چرا به سرایداران پرداخت نمیشود و تعلق نمیگیرد؛ واقعا چرا اینقدر ظلم میکنید؛ اون اضافه کارهم به عنوان صدقه دادید چرا حکم نزدید که از ماه بعد قطع کنید خدا ازتون نگذره