صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 07
کد خبر: ۹۷۹۰۵

تکذیب خبر عدم اعطای مرخصی به هومن جوکار برای ملاقات با پدرش

برخلاف برخی ادعاها درباره عدم اعطای مرخصی به هومن جوکار از محکومان امنیتی، این زندانی هفته گذشته برای ملاقات با پدر خود به مرخصی رفته بود.

به گزارش راهبرد معاصر در پی انتشار خبر فوت پدر یکی از محکومان امنیتی، یک منبع آگاه ضمن طلب صبر و آرامش و آرزوی مغفرت برای پدر مرحوم آقای هومن جوکار به اطلاع می‌رساند هفته گذشته به این محکوم امنیتی برای ملاقات با پدر خود مرخصی اعطاء شد و این محکوم امنیتی با پدر خود ملاقات داشته است.

بدین وسیله اظهاراتی که در جریان آن‌ها عنوان می‌شود این محکوم امنیتی فرصت و اجازه ملاقات با پدر خود را نداشته است، تکذیب می شود.

هومن جوکار یکی از متهمان پرونده موسوم به جاسوسان محیط‌زیستی است که به‌جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به 8 سال حبس قطعی محکوم شده است.

به گفته اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه، در این پرونده مراد طاهباز فرزند قاسم به‌ جرم همکاری با آمریکا به‌عنوان دولت مخاصم به 10 سال حبس و رد وجوه دریافتی از دولت آمریکا، نیلوفر بیانی به‌جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به 10 سال حبس و رد وجوه مأخوذه، طاهر قدیریان به‌جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به هشت سال حبس، سام رجبی تبریز به‌جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به 6 سال حبس، سپیده کاشانی به‌جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به 6 سال حبس، امیرحسین خالقی حمیدی به‌جرم جاسوسی به 6 سال حبس و عبدالرضا کوهپایه به‌جرم اجتماع و تبانی به‌قصد اقدام علیه امنیت کشور به 4 سال حبس محکوم شدند که محکومیت آنها در دادگاه تجدیدنظر تأیید شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: